Burger King na Slovensku nekončí, chce ďalej expandovať

V prevádzkach fast-foodu Burger King víta zákazníkov už vyše dvoch týždňov iba spustená mreža a oznam o zatvorení z “technických príčin”. Zisťovali sme, či ide o definitívny koniec reťazca, ktorý na slovenský trh vstúpil iba v marci 2010.

“Rozhodne neuvažujeme o zatvorení reštaurácií Burger King na Slovensku, naopak, plánujeme ďalšiu expanziu,” tak znie oficiálne stanovisko Tomáša Zuckermanna, konateľa spoločnosti Tekaz, ktorá pre Slovensko vlastní franchisingovú licenciu na prevádzkovanie reťazca.

Podľa Zuckermanna je niekoľkotýždňové zatvorenie dvoch prevádzok v Bratislave (Eurovea, Polus) a jednej v Žiline (Aupark) spôsobené vážnym problémom s dodávateľom softvéru do pokladní. Reťazce.sk ho telefonicky zastihli na ceste zo Slovenska, kde mal situáciu osobne riešiť.

Od 1. januára 2012 boli totiž všetci obchodníci povinní zabezpečiť si registračné pokladnice, ktoré spĺňajú požiadavky fiskálneho zákona. Za jeho nedodržanie hrozia obchodníkom pokuty od 330 do 3 300 eur. “Najneskôr o týždeň alebo dva reštaurácie opäť otvoríme,” uviedol konateľ.

Zuckermann poprel, že by zatvorenie prevádzok bolo spôsobené finančnými problémami. Tie pripustil iba v prípade jedinej mimobratislavskej pobočky v žilinskom nákupnom centre Aupark. “Sme v rokovaní s vedením, cena nájomného je príliš vysoká vzhľadom k nízkej návštevnosti Auparku,” vysvetlil.

Napriek tomu Burger King v roku 2012 ráta s ďalšou expanziou, takmer istú už má avizovanú prvú pobočku v Košiciach a v rokovaní má tiež lokality v ďalších dvoch slovenských mestách. Tie zatiaľ Tomáš Zuckermann nechcel konkretizovať.

26 myšlienok na “Burger King na Slovensku nekončí, chce ďalej expandovať

  1. BK v Ziline bol zatvoreny asi dva tyzdne pred koncom roka, fiskalny zakon zacal platit od 1.januara, takze neverim ze dovod je v ich pokladnach, predsa by si nenechali ujst trzby ked pred Vianocami boli obchodaky preplnene.

    Páči sa mi

  2. nechapem ak naozaj koncia, tak potom naco este klamu a zavadzaju, ze idu otvarat pobocky? vysvetli mi niekto, co ma z toho firma? nejaky pozitivny image, ze sa snazi expandovat, alebo??

    Páči sa mi

  3. SAMOZREJME . BurgerKing mal z “technickych pricin” zavrete uz asi 100x … ze im nie je hanba takto klamat. Tomu neuveri nikto a ked mate zmluvu s dodavatelom softwaru tak vam garantuje aby to fungovalo – ak nie tak by im museli platit uslu trzbu. Tu je urcite iny dovod ako nejaka pokladna

    Páči sa mi

    1. Jasne ze to ma iny dovod. Ja mam rad BK ale nie ten na Slovensku.. tu som cakal 20minut na obsluzenie ked tam boli 4 ludia ! a vysledok ? Sucha zemla co sa nedala ani pozut. Personal ktory sa tam zabaval medzi sebou a mna sa spytal ci si dam k tomu aj ,,hrancle” nekomentujem

      Páči sa mi

  4. podla mna to nejdu zatvarat. to je pravda, ze keby islo len o toto, tak vianocne trzby by si nikto nenechal ujst. aj oba Bratislavske boli zavrete…skor by som to tipla na nejake konkurencne boje, salmonely, alebo podobne praktiky…:/

    Páči sa mi

  5. U tohto prevádzkovateľa boli vždy nejaké problémy. Neustále šetrenie surovín na zákazníkoch, smiešna hodinová mzda pre brigádnikov € 2,4 v hrubom a jej výplata s niekoľkotýždnovým oneskorením. Na ich mieste by som sa prestal vyhovárať a priznal si vlastnú neschopnosť a prenechal licenciu niekomu inému.

    Páči sa mi

  6. Presne tak. Pan Zuckerman len zavadza a expadovat tak moze len smerom na Leopoldov. Tam maju pre neho lukrativne priestory. BK ma potencial ale potrebuje kapital tj. noveho konatela.

    Páči sa mi

  7. Doteraz (23.1.2012) este ziaden BK v BA nefunguje. Asi zavreli kram nadobro.
    Asi sa tak udialo z 2 dovodov:
    1. Chodilo tam strasne vela zakaznikov cely den a nestihali obsluhovat, takze frustracia z tolkej prace ich dohnala k zatvoreniu prevadzok.
    2. Velmi dobre sa im darilo, a tak si povedali, ze netreba byt chamtivy, v najlepsom treba prestat a sli sirit radost z BK burgrov na ine miesta :-)
    Ziaden dalsi dovod ma nenapada :-)
    BK mi chutil o cosi viac ako McD, akurat ma stvalo, ze na rozdiel od McD tu nebola moznost zamenit hranolky za zeleninovy salat a nechceli uzavriet s nasou firmou dohodu o zlave (v McD mame -15%). Ceny mali totiz dost vysoke, lepsi burger so salatom a dressingom vysiel 6-7 EUR. Nuz ale, ked niekto nevie obchodovat…

    Páči sa mi

  8. podla mna dost velka vec. istotne nezavreli kvoli pokladniciam. moj skormny tip je, ze sa to snazia niekomu predat. uvidime.
    ale je to skoda. hoci nas (eurovea) BK bol chutovo/kvalitativne jasne slabsi ako niektore vybrane prevadzky (rakusko, spanielsko, usa ani nehovorim), co je pri sieti pomerne zaujimave, ale “pochopitelne”, stale sa tam dal najst najlepsi burger na SVK (whopper).
    (burgerland ma take vykyvy, ze sa za stabilne dobry neda povazovat).

    Páči sa mi

  9. To je trapaaaas…
    Slovensky Burger King na svojej facebook-stranke hodil fotku Varsavskeho Bruger Kingu (ktory sa podoba na ten, co je v Eurovei) aby ilustroval, ze maju “akoze” hodinove fronty…
    facepalm

    Páči sa mi

  10. no neviem ale uz je skoro polka februara a vsetky prevadzky BK su v BA zavrete. ked som volala na info v eurovei tak mi povedali ze nevedia kedy a ci vobec otvoria..ale stale tam maju tabulky ze z technickych pricin zatvorene. je to skoda. ich burger je na 100% lepsi ako MCD.

    Páči sa mi

  11. Ja vám poviem co je vo veci jednoducho nemali peniaze na ďalšie financovanie ludi a nákup tovaru s tohto dôvodu sa pan zuckermman rozhodol pozatvárať všetky 3 BK na slovensku do dnešného dna dlží poniektorým zamestnancom výplati a aj mne osobne takže ďalšie dohady sú irelevantne a pokiaľ viem tak ani skoro sa otvárať nebude

    Páči sa mi

Pridaj komentár