Shtoor radí, ako vybudovať dobú značku. Prosíme, inšpirujte sa

Kľúčový človek v pozadí bistra Shtoor Martin Bajaník vystúpil v októbri 2011 na neformálnej konferencii Unicamp. Mal prednášku o tom, ako sa tvorí identita značky na tom najlepšom príklade – Shtoor. Unicamp teraz zverejnil jeho prednášku. A je dôležité, aby si ju prečítal každý Slovák, ktorý sa rozhodne otvoriť si (nielen) bistro.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s