Subway v najväčšej slovenskej kampani láka na sendvič za euro

Subway spustil na Slovensku doposiaľ najväčšiu kampaň. Zákazníkov v nej chce nalákať na 15-centimetrový šunkový sendvič iba za 1 euro a 30-centrimetrový za 2 eurá.

Kampaň záhŕňa okrem výraznej podpory v samotných pobočkách aj obrandované zastávky MHD (zaznamenali sme dve práve v blízkosti pobočiek Subway – Aupark a Šafárikovo námeste), ako aj promo tímy a sociálne siete.

Základný vizuál pozostáva z výrazného nápisu Yes! 1,00 € pri obrázku 15-centimetrového šunkového sendviča, na ktorý neveriacky hľadia kreslená uhorka a paradajka. Zatiaľ nevieme, či sa akcia týka aj mimobratislavských pobočiek. Ak ste z Nitry, Trenčína alebo Košíc, dajte nám vedieť!

9 comments

  1. V Zilinskom Auparku som velmi dlho cakala na obsluhu a potom ked si ma nahodou vsimli mi to za euro nechceli predat, vraj oni taku akciu nemaju, lebo maju velmi slaby predaj… Uz tam nikdy nepridem.

    Like

    • Aspon si sa dockala, ja tam vzdy dlho cakam kym si ma vsimnu. Minule sa mi stalo ze mi v ZA Aupark v Subway nedali syr, oliv daju tak dve koliecka a rajciny tiez ziadna slava…. asi naozaj setria.

      Like

  2. ja som tiež nemal nikdy problém so Subway – v Nitre máme Subway v Mlynoch. Obsluha je rýchla a fajn,vždy sa slušne pýtajú zákazníkov čo si prosia na bagety,bagety sú vynikajúce.A mohli by sa na túto stránku konečne spraviť aj recenzie zo subway

    Like

  3. Ani ja sa nemôžem pochváliť ako spokojná zákazníčka auparkového Subway v ZA. Určite bola chyba pretransformovať Sub na Národnej na City burger, ale dnes som tadiaľ šla a už je tiež zrušený…

    Like

  4. čo takto nejakú protestnú stránku na Facebooku, proti žilinskému Subway-u? vačšinou majú tieto protestné kampane aj nejakú vahu, a všimne si ich aj vyššie vedenie (ak si ich sčasti všimnu media :)

    Like

Pridaj komentár

