Musíte vedieť: Jednota sa definitívne vracia do Bratislavy. A mnoho ďalších noviniek

COOP Jednota nezanevrela na Bratislavu. Už druhú predajňu v teritóriu Bratislavy otvára COOP Jednota Dunajská Streda. Po nelichotivej prevádzke na Dulovom námestí, ktorú nechala prakticky nedotknutú po zanedbaných sídliskových potravinách, teraz otvorila nový supermarket v Ružinove.

Nový Supermarket COOP Jednota v bratislavskom Ružinove

Významná je tiež otázka, či odvahu, peniaze (a povolenie siete?) ísť do hlavného mesta má výhradne len COOP Jednota Dunajská Streda. Blízko sú aj COOP Jednota Bratislava – Vidiek a Galanta či Senec. Ak ide družstvo otvárať supermarkety po sídliskách Bratislavy, je to predovšetkým správa pre siete Moja Samoška a Tesco s jeho Expresmi, ktoré sa v meste v posledných mesiacoch intenzívne rozvíjajú.

Hit sezóny: Mrazený jogurt zaplavuje Slovensko

Zdá sa nám to dobre, ale nejde náhodou o akýsi domáci jogurtovač? Týmto sa Ellers chváli na Facebooku

Mrazený jogurt je témou tohto leta. Je isté, že produkt čoskoro objavia podnikatelia v každom väčšom meste. Tentoraz si mrazený jogurt otvorili Martinčania pod zvláštnym názvom Ellers. Skvelé je, ako edukatívne pôsobí facebooková komunikácia bratislavskej adaptácie viedenského Kurt Pure Frozen Yogurt, Ellers sa v rámci možností snaží byť v marketingu podobne kreatívny, milý a nápaditý. Držíme palce! (uvidíme, ako sa im podarí dotiahnuť tento rozhovor)Zhíkli sme, že slovenská inštalácia fastfoodu Nordsee sa pokúša o marketing. Po prvom prečítaní pravidiel súťaže na špeciálnom webe len hmlisto tušíme, o čo ide (zacitujeme len: “Termín konania je v sobotu medzi 17.00 a 20.00 hod. a v nedeľu medzi 11.00 a 14.00 hod. ak nie je termín zmenený.”), ale myslíme si, že prevádzkovateľ by mal energiu smerovať skôr na uvažovanie, ako adresnejšie osloviť svojou ponukou širšie spektrum zákazníkov.

Tesco akcentuje svoj “slovenský rozmer” a ďalšie novinky:

Vernostný systém siete kaviarní Shtoor bude zrejme o karte

Shtoor teasuje svoj dlho očakávaný vernostný systém. Náš apriori negatívny postoj ku stále novým kartičkám dokonca Shoor (prvýkrát v histórii?) vyprovokoval k nervozite v komentároch! Pokoj, my vždy len provokujeme, aby ste boli lepší :)

Tesco smeruje veľké peniaze do presviedčania, že predáva veľa slovenských výrobkov. Prečo máme pocit, že presvedčiť zákazníkov bude ťažké, pretože z rôznych dôvodov Slováci veľkým predajcom potravín  neveria?

Billa v bratislavskom Calrtone bude mať historizujúce polepy

Redaktori v Hospodárskych novinách často nevedia veľa o brandži, o ktorej píšu. Pre Billu v bratislavskom Carltone avizujú akýsi prvý “hotelmarket”, ako keby išlo o trend. V skutočnosti si reťazce len paličkujú priestor na trhu a je im úplne jedno, v akej nehnuteľnosti otvoria. Ide o lokalitu. Mimochodom, zaznamenali sme citlivý prístup Billy k historickej budove – okná majú špeciálne menej výrazné polepy. Otvára sa tu 4. júla.

Iceland zo Spojeného kráľovstva vraj chce na Slovensku otvoriť 100 predajní od 300 do 420 m2. Ak by už neotvorili prvú v Plzni, smiali by sme sa.

Páči sa vám  seriál “Musíte vedieť”? Dajte nám o tom vedieť v komentároch. 

  • Nové články Reťazce.sk vo vašej e-mailovej schránke! Zadajte svoj e-mail do okienka vpravo hore
  • Najčerstvejšie novinky presne tak a v momente, kedy ich zachytíme, nájdete na Facebook.com/Retazce
  • Máte pre nás nejaké novinky? Píšte na retazce@gmail.com alebo na nástenke nášho Facebook.com/Retazce

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s