Musíte vedieť: Eurovea prestavuje. Čo je za tým? A ďalších 5 noviniek

Oznam o stavbe v Eurovea Galleria: Jasný je len presun eskalátorov

Na mieste, kde bude možno Eurovea raz plynule pokračovať do prístavby, počal čulý stavebný ruch. Oficiálne sa to celé volá “zmena pozície eskalátorov” a náš čitateľ Daniel Horváth snáď zasvätene dodáva: “Ide o rozširovanie predajne Marks&Spencer. Na druhej strane obchodného centra, ako je Billa, budú nové rozšírené potraviny Marks&Spencer.” Presne nerozumieme, na čo potrebujú prekladať eskalátory, ak chcú presunúť potraviny na iný koniec nákupného centra. No ak sa Marks&Spencer rozhodol konkurovať potravinami Bille, je to veľmi zaujímavý krok. Najmä po tom, ako sme zaznamenali prvé zatvorenie potravín Marks&Spencer v Nitre. Skúsime sa spýtať  priamo v Marks&Spencer a Eurovea.

Eurovea chce byť nákupným rajom

Zeleň na zastávke MHD v kampani Eurovea Galleria Nákupný raj

Eurovea Galleria spustila novú kampaň, podľa ktorej je Nákupným rajom. Na vybrané bratislavské zastávky MHD pribudla zeleň, všimli sme si outdoorovú a rozhlasovú kampaň so šumením nákupného raja v pozadí. Na oficiálnom webe sme bohužiaľ o nej nenašli nič, ako neklikateľný obrázok. Chcelo by to nejakú možnosť interakcie, nie? Inak, celá komunikácia Eurovea Galleria sa v poslednom čase potáca od pokusu k pokusu. Dosť veľký kontrast oproti výraznej a konzistentnej komunikácii predtým.

Shtoorovci spúšťajú vedomostné kvízy

Shtoor pozýva na vedomostný kvíz do prevádzky na Obchodnej, ktorú zdieľa s Martinusom

Niekedy sa zdá, že dotácia ožiarení múdrosťou medzi drobnými podnikateľmi je tak v pomere 1:100. Ako je možné, že na trend vedomostných kvízov v krčmách a kaviarňach zareagoval zasa len Shtoor? Inak, vizuálny a komunikačný koncept Shtoora je dielom reklamnej agentúry Brandy, ktorá je priamo prepojená so sieťou bistier cez kľúčovú osobu Martina Bajaníka. Kreatívec, ktorý si je sám klientom a zadávateľom? Nečudo, že Shtoor sa umiestnil v súťaži reklamných kreatívcov Zlatý klinec. V kategórii Poster a Outdoor získali Strieborný klinec za tieto práce.

Tiež sa stalo:

Mrazený jogurt Kurt bude veľmi pekný

Interiéry pripravovanej prevádzky Kurt Frozen Yogurt

Bratislavské okienko: Kurt Frozen Yogurt, tretí mrazený jogurt v hlavnom meste, no prvý podľa rakúskeho konceptu, usilovne pracuje na otvorení prevádzky na Panskej. Pozrite si galériu vznikajúceho interiéru. Podľa nás sa miesto už len pre svoj dizajn stane bratislavským hitom.

Páči sa vám  seriál “Musíte vedieť”? Ak musíte (a chcete), dajte nám o tom vedieť v komentároch. 

  • Nové články Reťazce.sk vo vašej e-mailovej schránke! Zadajte svoj e-mail do okienka vpravo hore. To je všetko! Rovnako ľahko sa odhlásite
  • Najčerstvejšie novinky presne tak a v momente, kedy ich zachytíme, nájdete na Facebook.com/Retazce. Menej často sme na Twitter.com/Retazce
  • Otvára vaša firma novú pobočku, máte nejaké novinky? Pošlite nám o tom info. Privítame aj vizualizácie nových dizajnov, interiérov. Ak žiadny biznis nevlastníte, ale zaznamenali ste nejakú novinku, všetko čakáme na retazce@gmail.com.
Reklamy

Jedna myšlienka na “Musíte vedieť: Eurovea prestavuje. Čo je za tým? A ďalších 5 noviniek

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s