Lidl otvára 120. supermarket a poslal o tom tlačovú správu!

Ale nie! Lidl, ktorý bol na Slovensku a do nedávna globálne tajomným hradom, začal komunikovať. Rozoslal médiám správu o  novom supermarkete. Už 120 pobočka (preboha!) bude otvorená 5. marca vo Svidníku. Tak sa nám zdá, že inšpirácia prišla od Tesca, sa novinkami pre médiá rozhodne netají. Čiže v správe je informácia o počte predajní a termíne otvorenia  novej, informácia o spoločensky prospešnej činnosti pri otvorení (peniaze pre školy, čo Tesco robí tiež) a o tom, čo prináša predajňa. Keďže Lidl sa príliš na technologické inovácie nesústredí, vystačí si s menovaním toho, čo má na každej predajni. A spomína aj pekáreň “so zaručene čerstvým pečivom”. No, nech si to ešte užije, pokiaľ z neho bude “dopekáreň”, alebo čímkoľvek už slovo “pekáreň” budú musieť nahradiť.

120. predajňa Lidl na Slovensku prinesie do Svidníka 24 pracovných miest a podporí športové aktivity miestnych žiakov

V Bratislave 1. marca 2012 – Obyvatelia mesta Svidník môžu od pondelka 5. marca nakupovať v novej predajni potravín Lidl na ulici Sovietskych Hrdinov, kedy otvorí o 7,00 svoje brány 120. predajňa obchodnej siete Lidl. Súčasťou prvého dňa predaja bude podpora žiakov miestnych základných škôl sumou 0,50 € z každého nákupu nad 10 €. Čiastka bude rozdelená medzi základnú školu 8. mája a základnú školu na Komenského ulici.

“Spoločnosť Lidl dlhodobo podporuje rôzne spoločensky prospešné projekty, pričom podpora školských a mimoškolských aktivít žiakov v regiónoch, kde naša spoločnosť pôsobí, je jednou z našich priorít v oblasti spoločenskej zodpovednosti,” povedala Jana Čupková, hovorkyňa spoločnosti Lidl a doplnila „veríme, že náš zámer príde podporiť veľké množstvo zákazníkov, aby sme tak spoločne prispeli k podpore školských a mimoškolských aktivít miestnych žiakov.“

Slávnostné otvorenie 120.predajne sa uskutoční za účasti zástupcov mesta Svidník, riaditeľov ZŠ a zástupcov spoločnosti Lidl. Okrem výhodných cenových ponúk čaká na všetkých zákazníkov počas celého dňa pestrý sprievodný program: klzisko, maľovanie na tvár, súťaže a fotokútik pre malých aj veľkých.

Nová predajňa Lidl vytvorila v regióne severovýchodného Slovenska 24 pracovných miest. Zároveň však prináša obyvateľom mesta okrem iného aj možnosť nakúpiť si kvalitné a vždy čerstvé potraviny za výnimočne priaznivé ceny. Denne nájdu zákazníci v ponuke viac ako 1500 čerstvých a trvanlivých produktov.

Pohodlný nákup na predajnej ploche 1065 m2 ponúkne zákazníkom 54 parkovacích miest, z toho 2 vyhradené miesta pre telesne postihnutých. Štandardné vybavenie predajne bude obohatené o vlastnú pekáreň, nakupujúci tak budú mať k dispozícii zaručene čerstvé pečivo priamo v predajni. Zákazníci môžu v predajni nakupovať 7 dní v týždni od 7,00 do 20,00 hodiny s výnimkou nedele, kedy bude predajňa otvorená od 9,00 do 20,00. Lidl Slovenská republika, v.o.s.

Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 120 predajní. Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov. Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.

Reklamy

5 myšlienok na “Lidl otvára 120. supermarket a poslal o tom tlačovú správu!

  1. Akurat by ste si mohli odpustit komentare typu: “Už 120 pobočka (preboha!)”. A to teda nie som ani zastanca, ani nejaky obdivovatel Lidla. Mohla by tu z tohto byt aj celkom seriozna stranka, keby ste boli objektivni a nepchali sa v kuse iba Tescu, McDonaldu a Auparku s prepacenim do zadku.

    Like

  2. Neskutocne hlupe podtexty v clanku, za ktore by ste si mali dat facku. Ked nemate radi niektory retazec, tak ho tu nemusite ani davat. Citatela nezaujimaju vase osobnostne animozity, ocakava aspon zakladnu uroven.

    Like

  3. to preboha ste si naozaj mohli odpustit, cim viac prevadzok tym lepsie pre konkurencne prostredie, nechapem komu moze vadit nova prevadzka akehokolvek retazca ak sa jej netyka vyslovene nejaka kauza vyrubu stromov, likvidacie parkov ci pod.

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s