Burger King na Slovensku oficiálne skončil, hovorí Aupark

Keď sa českí stavbári rozhodnú predávať fast-food pod globálnou značkou.. dopadne to tak, že po necelých dvoch rokoch skrachujú. Burger King nás do telefónu zrejme zavádzal o tom, že bude na Slovensku pokračovať. Prvé oficiálne stanovisko sme našli (vďaka čitateľovi Rasťovi) až na Facebook stránke Aupark Žilina. “Keďže sa držiteľ slovenskej licencie Burger King rozhodol nepokračovať v prevádzkovaní žiadnej zo svojich slovenských reštaurácií (vrátane tej v žilinskom Auparku) tak je znovuotvorenie prevádzky nepravdepodobné.”

Teraz sa budú musieť nákupné centrá vysporiadať, čo so zariadenými prevádzkami. Zdá sa, že majiteľ sa neobťažuje zariadenie odstrániť. Nebude prvý, ktorý v ťažkej dobe spadol na ústa a v nákupnom centre nechal zariadenú prevádzku.

Sme malá krajina, v tejto kategórii fast-foodu to tu zvládne asi len McDonald’s. Mimochodom, váš tip, kedy to vzdá KFC? :)

Kráľ čoho? Kompletný príbeh Burger King na Slovensku

7 comments

    • Dobreee. Ja si skor myslim, ze mali malo sezamovych semiacok na zemli, k dokonalosti chybali tak 2-3. Dalsi dovod krachu vidim v tom, ze farba oci obsluhujucej slecny v BK Polus sa nehodila k firemnej rovnosate a este skrvny na Slnku…

      Like

    • Tak to by bolo super! Wendy’s povazujem za najlepsi burger retazec, ich old-fashioned burgre su ovela-ovela lepsie ako patoky v McD ci BK. Dufam, ze ponuknu aj baconator a ich fantasticky caesar salat.

      Like

  1. To o vstupe Wendy´s sa objavilo na stránke BK Slovensko, ktorá v žiadnom prípade nie je oficiálna. Keď si k tomu pridáme fakt, že Wendy´s v Európe funguje len v Rusku (predtým mali prevádzky v Nemecku, Španielsku, Belgicku no aj v Poľsku a v Maďarsku, ktoré všetky zrušili) tak veľmi pochybujem, že sa chystajú na Slovensko.

    Like

  2. Škoda je to. Ja som bol v júli 2011 v Bratislave,pred odchodom z Bratislavy som sa ešte poprechádzal v Poluse (bývam v Nitre tak to do Bratislavy nemám ďaleko),zrazu som tam zbadal burger king ale bol som riadne najedený tak som už nevládal. Keby som toho nezjedol toľko predtým,tak by som tam aj šiel vtedy…teraz toho lutujem. Už je neskoro…

    Like

  3. To bolo pre takých čo majú veľa eurydollárov, nechce sa im žuť, tak si proste len naliali hambáč do huby. Nečudo

    Like

Pridaj komentár

