Rozrastá sa ďalšia malá sieť pekární. Za D&P sú majitelia starej Samošky

Pekáreň D&P, keďže často povrchne vnímame veci najprv cez marketing, nás príliš neočarila. Registrujeme ju ako rýchlo sa rozširujúcu náhradu za Emporio Bakery, ktorá sa asi pred dvoma rokmi rozširovala cez slovenské nákupné centrá a pasáže v Kauflandoch. Vydanie obchodného vestníka, zaveseného na webe ministerstva spravodlivosti, naznačuje, čo je za zmenou prevádzkovateľa.

Sieť pekární Emporio Bakery s dizajnom od Daren&Curtis vôbec nevyzerala zle

Emporio Bakery (spoločnosť Lander) sa dostala do konkurzu a práve pekáreň D&P bola najväčším veriteľom. Lander jej dlžil asi 70 tisíc eur. Zrejme si to zlízla preto, že bola v pekárni hlavným dodávateľom pečiva. Možno sa firmy dohodli, že D&P skúsi svoje peniaze dostať späť prebratím všetkým pekární Emporio Bakery.

K výmene došlo pred rokom (dokument z konkurzu je z uplynulého decembra, čiže stále prebieha) a novým majiteľom sa asi darí. Otvárajú totiž nové pobočky. Aspoň jednu sme našli v uliciach Bratislavy, v budove Avionu na Americkom námestí.

Chystaná pekáreň D&P na Májkovej ulici v Bratislave

A kto je Pekáreň D&P? Nová aktivita rodiny Spustovcov, ktorí predali sieť Samoška firme Dilligentia R.C., ktorá ich bývalé sídliskové potraviny prerába na supermarkety Moja Samoška. A ak sa im tak darí, zdá sa, že je čas pozrieť sa na kvalitu produktu za nevýrazným marketingom.

One comment

  1. Dnes som zazila nemilu situaciu v kaviarni d&p v Avione, kupovala som americky rohlik a sunkovy chlebik, rohlik bol tak tvrdy ze sa snim dali orechy rozbijat a sunkovy chlebik bol potrety sedou neidentifikovatelnou masou naco mi predavacka povedala ze to je parizsky salat a viac sa so mnou nebavila a rohlik mi bez reci vymenila, nikdy viac ma tam neuvidia,
    takze 0.90€ som im darovala

    Like

Pridaj komentár

