Coffeeshop Company: S novými konceptmi sme spokojní, do Vianoc otvoríme päť kaviarní

Sieť kaviarní Coffeeshop Company plánuje návrat do centra Bratislavy. Za zrušenú pobočku na Kollárovom námestí chystá náhradu, ktorá sa má otvárať už “v blízkej budúcnosti” a dokonca na ešte “atraktívnejšej pozícii”. Pre Reťazce.sk to bez bližších podrobností potvrdila manažérka siete Coffeeshop Company na Slovensku Nina Jakubcová.

Návratom do centra Bratislavy chce prevádzkujúca firma Tizia expandovať do najkonkurenčnejšieho prostredia v segmente kaviarenských reťazcov na Slovensku. “Tento fakt neberieme tragicky, vieme sa s ním popasovať. Dôležitá pre nás je najmä prítomnosť cieľovej skupiny,” vysvetľuje manažérka siete s tým, že Tizia má k dispozícii viac konceptov Coffeeshop Company a to jej umožňuje úspešne viesť prevádzku v rôznych situáciách.

V Bratislave firma naposledy otvárala v biznis centre Lakeside Park, na ústí priemyselnej zóny bratislavského Nového mesta. “Darí sa nám tam dobre,” odpovedala Jakubcová na otázku o úspešnosti. “Pre našu spoločnosť je dôležitá skôr koncentrácia ľudí ako geografická pozícia. V Lakeside je veľa ľudí, ktorí si tiež radi vychutnajú dobrú a kvalitnú kávu, bez toho, aby museli odbiehať do centra mesta,” vysvetľuje.

Coffeeshop Company v administratívnej budove Lakeside Park v Bratislave
Coffeeshop Company v administratívnej budove Lakeside Park v Bratislave

V nákupnom centre Stop.Shop v Liptovskom Mikuláši minulý rok firma otvorila prvú pobočku menšieho konceptu pre menšie mestá. Aj ten sa podľa slov Niny Jakubcovej osvedčil. “Veríme, že kvalita nepatrí iba do veľkých miest. Vážime si zákazníkov aj v menších mestách a snažíme sa prísť s riešeniami aj pre nich. Pekným príkladom sú naše nové prevádzky v Senici a Senci, obe malé, ale utešené a obľúbené,” dodala.

Coffeeshop Company na Lichnerovej ulici v Senci
Coffeeshop Company na Lichnerovej ulici v Senci

Ďalším z nových konceptov je “expresný formát” v podobe stánkov umiestňovaných na frekventovaných miestach. Stretnúť sa s ním stabilne možno na Autobusovej stanici Mlynské nivy v Bratislave. Tizia plánuje do budúcnosti expanziu aj s týmto konceptom. “Fakt, že ‘take away’ sa rozširuje je všeobecne známy, a aj my sa snažíme nájsť v tomto segmente našu cieľovú skupinu. Myslím si, že naši zákazníci sú spokojní veľmi a my tým pádom tiež,” povedala manažérka reťazca.

Coffeeshop Company na Autobusovej stanici Mlynské nivy v Bratislave
Coffeeshop Company na Autobusovej stanici Mlynské nivy v Bratislave

Tizia (cez konateľa Pavla Jakubca blízka potravinárskemu koncernu I.D.C. Holding, ktorý vyrába napríklad Horalky) na Slovensku v súčasnosti prevádzkuje 15 pobočiek kaviarne. “Do Vianoc chystáme ďalších päť prevádzok po Slovensku,” prekvapila Jakubcová bez konkrétností. Sieť by sa tak rozšírila na 20 kaviarní a počtom prevádzok by sa stala lídrom na trhu.

Jednou z dlhodobých slabín Coffeeshop Company na Slovensku je zanedbaný, neaktualizovaný web. “Veríme, že naši zákazníci uprednostnia kvalitnú a dostupnú kávu pred nablýskaným webom,” uzavrela Nina Jakubcová s tým, že na web nezostal pri toľkej práci s otváraním predajní čas.

5 comments

  1. Ja by som rada pripomenula ze milujem kavu z toho stanku na Nivach, ale vzdy ho najdem zatvoreny :( Iba raz sa mi podarilo si kupit kavu :( Dajte tam lepsie otvaracie hodiny!

    Like

  2. vyzera to, ze zeleny kruh s bielym pismom evokuje kavu?
    bude nejake porovnanie starbucksu, mccafe, coffee&co, costa coffee a neviem cim este?
    dik

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s