Ako Eurovea pokazila svoj vizuál

Pamätáte si TV kampaň “V roku 2010 už budeme niekde inde”, ktorá ukazovala prázdne bratislavské ulice? Všetci mali byť v Eurovea Galleria. Kampaň od Vaculik Advertising vyvolala očakávania aj ďalšími fázami. Silnou a viditeľnou čiernou v kombinácii so sýtymi farbami a výraznou fialovou dostalo celé nákupné centrum akýsi luxusný ráz. Eurovea okamžite našla svoj jedinečný obrazový jazyk, čo z bratislavských nákupných centier doteraz dokázal len Aupark. Komunikácia dokonca spôsobila, že ľudia od Eurovey očakávali akési luxusné nákupné centrum.

Nedávno sa v komunikácii centra stala výrazná zmena.  “Luxusná” čierna bola v inovovanom logu nahradená všeobecnou bielou. Paleta farieb dostala tón podobný farebným zvýrazňovačom. Výsledok je, že luxusné logo vizuálne degradovalo na diskontnú značku.

Kampaň Farebné zážitky jesene pre Eurovea Galleria

 

Možno bol problém, že manažmentu  v prieskume vyšlo, že Euroveu vnímajú ako luxusnú, drahú a tak neprístupnú. To, samozrejme, môže obchodu škodiť. Ale z kampane, ktorá inovované logo uvádza, cítiť lacnotu tak veľmi, že to už nevyzerá na zvolený prostriedok, ale na nevyhnutný výsledok neprofesionálnej práce. Zrejme nová agentúra.

Eurovea o svoj unikátny tón komunikácie prišla. Jej nová kampaň vyzerá ako od agentúry z okresného mesta a razom sa z popredných priečok komunikácie nákupných centier zaradila na záver. Medzi tých, ktorí nevedia, na čom sa neoplatí šetriť.

Reklamy

4 myšlienky na “Ako Eurovea pokazila svoj vizuál

  1. Dakujem! Presne toto tvrdim, odkedy som ten novy vizual zbadal. Dokonca Euroveu tuto jesen predbehol aj Polus, ktoreho modne bilbordy su teda vyrazne atraktivnejsie a luxusnejsie…

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s