Šéf slovenského Tesca: Chystáme e-shop, rozvoz potravín či samostatné predajne F&F

Ak chcete vedieť ako uvažuje šéf slovenského Tesca, kúpte si aktuálne vydanie časopisu Forbes. Šéfredaktor slovenskej verzie časopisu Juraj Porubský urobil s Johnom Christie titulkový rozhovor.

John Christie má pomôcť predať desiaty tohtoročný Forbes

Čo zaujímavo povedal pre Forbes šéf Tesco Slovensko John Christie

  • Tesco na Slovensku zavedenie pre nepotravinový tovar službu “click and collect”. Na webe si tovar vyberiete a zaplatíte a prídete poň do Tesca, keď vám to vyhovuje
  • Rozvážať potraviny objednané cez internet chce Tesco zrejme už budúci rok
  • Značka F&F je na Slovensku jednotka v predaji oblečenia. Už aj na Slovensku sa Tesco začína obzerať po samostatnej predajni
  • Samostatné obchody môžu perspektívne dostať napríklad aj potreby dojčatá
  • Expres je pre Tesco úplne nový segment, aj ďalšie roky majú malé supermarkety na Slovensku pribúdať. Podľa Christieho Tesco až teraz skutočne konkuruje sieťam ako Jednota a CBA
  • Priniesť Tesco Extra do “starého a nie veľmi dobrého hypermarketu Petržalka” bolo jedno z väčších rizík, ktoré však dosahuje dobrú kapitálovú návratnosť
  • Podobným rizikom bol Clubcard. Efekt v ňom Tesco vidí až vtedy, keď začnú ľudia pre body na karte k Tescu presúvať svoje nákupy väčších spotrebičov – ako napríklad elektronika

Viac v októbrovom vydaní Forbes. V predaji je od prvého štvrtka v mesiaci, výtlačok stojí 3 eurá.

Reklamy

Jedna myšlienka na “Šéf slovenského Tesca: Chystáme e-shop, rozvoz potravín či samostatné predajne F&F

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s