Pozrite si, ako Moja Samoška prerobila starú, zanedbanú Samošku

Spoločnosť Diligentia R.C. po ovládnutí konkurenčnej Samošky postupne mení jej zanedbané prevádzky na podobu svojho konceptu Moja Samoška. Boli sme sa pozrieť v predajni na Vilovej ulici v Petržalke, ktorá výraznou úpravou interiéru aj exteriéru prešla minulý týždeň.

Predajňa získala neporovnateľne lákavejšiu podobu už zvonka. Výrazný branding, príjemné farby či detail v podobe inštalácie nového stojana na bicykle. Po vstupe do priestorov predajne sme si museli chvíľu pretierať oči, či sme skutočne v tej “samoške” ako ešte pred niekoľkými dňami.

Exteriér Mojej Samošky na Vilovej ulici v Petržalke po remodelingu
Exteriér Mojej Samošky na Vilovej ulici v Petržalke po remodelingu

Do interiéru pribudli nové chladiace boxy, nové pokladne aj s posuvnými pásmi na tovar, nové police na pečivo, ovocie a zeleninu a v príprave boli aj predajné pulty s mäsovými výrobkami, syrmi či šalátmi. Úroveň nakupovania išla prudko nahor, rozšíril sa aj sortiment tovaru a jeho kvalita.

Pri pohľade na ovocie a zeleninu už nie je potrebné s nechuťou odvracať zrak, spred pokladní zmizol válov s ponožkami, tovar je logicky a prehľadne usporiadaný. Priestory sú ladené do korporátnych farieb s výrazne prítomnou značkou Moja Samoška.

Škoda však iba polovičatej práce. Starodávna, zaplátaná podlaha či medzi regálmi presvitajúce pôvodné steny predajne ostro kontrastujú s novými, čerstvo vykachličkovanými priestormi. Ktovie či väčšiu úlohu pri tomto rozhodnutí zohrali financie, alebo časové hľadisko.

Interiér Mojej Samošky na Vilovej ulici v Petržalke po remodelingu
Interiér Mojej Samošky na Vilovej ulici v Petržalke po remodelingu

“Každá maloobchodná sieť, ak chce byť úspešná, musí mať filozofiu jednotného vzhľadu, riadeného umiestnenia tovaru, ako aj poskytovaných služieb tak, aby sa splnením týchto troch atribútov odlišovala od konkurencie,” vysvetľuje pre Reťazce.sk obchodný riaditeľ siete Moja Samoška Peter Seidner. “Moja Samoška má tieto stratégie spracované, čo sa prejavuje už v novootvorených maloobchodných predajniach, ktoré sú súčasťou siete. To isté uskutočníme i s ďalšími predajňami našej rozširujúcej sa maloobchodnej siete,” dodal.

Diligentia R.C. chcela mať podľa vlastných starších vyjadrení do konca tohto roka v Bratislave a jej okolí 30 prevádzok. Plán už takmer naplnila – v hlavnom meste má 20 predajní, dve v Dunajskej Lužnej a po jednej v Bernolákove, Malinove, Rovinke a Šamoríne. Aktuálne už svoje ďalšie zámery s rozširovaním siete komentovať nechce. “Naše expanzné plány sú prirodzene našou internou záležitosťou. Môžeme však oznámiť, že naším cieľom je byť “just in time”, v našom poňatí byť v blízkosti nášho spotrebiteľa a ponúknuť mu čerstvý a kvalitný potravinársky tovar v plnom sortimente počas celodennej prevádzky za najvýhodnejšie ceny,” uviedol Seidner.

Interiér Mojej Samošky na Vilovej ulici v Petržalke po remodelingu

Firma chce na rozdiel od predchádzajúceho prevádzkovateľa siete Samoška resp. Rema 1000 dbať aj na komunikačnú stratégiu a marketingové aktivity. “Je celkom prirodzené, že rozširovanie našej maloobchodnej siete, mimochodom sme v rámci Bratislavy najdynamickejšie rastúcou maloobchodnou sieťou v tomto roku, má za sebou tím odborníkov, ktorých hlavnou úlohou je aj bude pre sieť Moja Samoška vytvárať takú stratégiu, ktorá osloví nášho spotrebiteľa a zároveň nás odlíši ponukou i spôsobom predaja od konkurencie v mieste nášho pôsobenia,” uzavrel Peter Seidner.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s