Fresh v košickom OD Dargov reaguje: Na tomto supermarkete sme urobili veľa práce [reakcia majiteľa]

Veľmi sa tešíme z každej reakcie obchodníkov na naše postrehy. Radi ich zverejníme, ako sme to nedávno urobili v prípade spotrebného družstva COOP Jednota Liptovský Mikuláš. Tentoraz po zverejnení nášho textu Supermarketový dravec Fresh z východu a predajňa, ktorou sa chváliť asi nebude ozval licencovaný prevádzkovateľ supermarketu Fresh, košická firma Norma.

Dobry den p. Augustin,

moje meno je Martin Jakub a zodpovedal som za realizaciju zmien v supermarkete FRESH OD DARGOV. Zaregistroval som Vasu recenziu na nas supermarket Fresh v OD Dargov, je nam velmi luto, ze ste nezeregistrovali viacero zmien, ktore my hodnotime ako dost podstatne pre nasich zakaznikov. Urcite bojujeme s pozostatkami komunistickeho riesenie predajnem no snazime sa najst najlepsiu cestu.
Zmeny sa tykali:
– dispozicna zmena orientacie na predajnu
– prebratie masiarstva (predtym iny majitel, ktory dlhodobo robil zle meno aj potravinam)
– zmena rozlozenia tovaru na predajni – vytvorenie logickych celkov, akciove cela
– dodrzanie min. sirky uliciek, dispozicne zmeny pri pokladniach
– vylepsenie oznacovania a usporiadania akciovych tovarov
– oznacenie predajne
– doplnenie osvetlenia
– dokupenie regalovych pozicii (stojany na zeleninu), nasypniky na pecivo
– vytvorenie pivnej sekcie (pripravujeme rozsirenie sortimentu)
– podpora bio a racio sekcie (pripravujeme rozsirenie sortimentu)
– umiestnenie kancelarie veduceho na predajnu
– viacere dispozicne zmeny v skladovych priestoroch
Viacero uprav este pripravujeme a s viacerymi pozostatkami komunistickej dispozicie bojujeme (velmi nevdacne je orientacia vstupu a pokladni na sirku a nie na dlzku).
V tychto dnoch planujeme dalsie doplnky, co sa reklamy a komunikaciu ku zakaznikom tyka.
Celkove naklady s tym spojene sme vycislili na 17tis eur! – v tomto obdobi nas cakaju este nemale investicie do fiskalnych modulov -> MY NIE SME MEDZINARODNA SIET, SME LOKALNA FIRMA! 
Intezivne pracujeme s vyhodnocovanim predaja, sledovanim predajnych trendov a zvykov, komunikujeme s nasimi zakaznikmi prostrednictvom ankiet a osobnych rozhovorov, ziskavame spatnu vazbu od nasich zamestancov. MY POZNAME NASEHO ZAKAZNIKA, tak ako v automobilovom svete existuje viacero tried automobilov, a kazda ma svojich zakaznikov, tak to funguje aj v ramci maloobchodneho predaja.
Supermarket Fresh v OD Dargov, dlhodobo vykazuje jedny z  najlepsich vysledkov zo vsetkych supermarketov v sieti – co dokazuje spravnost nasich odhadov, skuste sa zamysliet aj nad tym, ze sa nachadzame na vychodnom slovensku! 
Nasa spolocnost prevadzkuje aj obchod KubBo Select – Exkluzívny alkohol, čokolády a darčeky, ktorý sa nachádza v OC Galeria, kde cieľova skupina a sortiment je úplne odlišná, skúste sa zastaviť niekedy pozrieť aj tento koncept.
Kubbo Select v OC Galéria Košice
Recenzia by mala urcite lepsiu vypovednu hodnotu, keby sa hodnotil aj sortiment, ceny, kvalita potravin.
Taktiez vase vyjadrenie, ze FRESH su odpadlici od Baly je abosolutne nevhodne, FRESH vytvorili zakladajuci clenovia BALY! (skor Bala je odpadklikom od Fresh, co samozrejme logicky nemoze byt, ale sucasny vyvoj tak vyzera)
Je nam luto, ze nasa snaha Vasou recenziou vobec nebola ocenena, no sme radi, ze nasi zakaznici tento pohlad nemaju.
Pri Vasej najblizsej navsteve Kosic sa radi s Vami stretneme a radi si vypocujeme Vase konstruktivne napady.
Prajem pekny den.

S pozdravom / Best RegardsMartin Jakub
Norma, s.r.o.
4 myšlienky na “Fresh v košickom OD Dargov reaguje: Na tomto supermarkete sme urobili veľa práce [reakcia majiteľa]

  1. FRESH má skutočne otrasný vnútorný design. Resp. nemá žiaden. Ukazuje tým, že o svojích zákazníkoch si myslí, že sú to väčšinou chudobné socky .. pre ktoré sa neoplatí nič investovať. Ja som z Prešova… sem – tam so do FRESH_u zašiel.. ale fakt to tam vnútri vyzerá o ničom. Ale zase..je to rovnaké ako MilkAgro..etc. 

    Like

  2. aneska
    27.1.2012 o17:59
    Ja som bola vo vasich potravinach prvy krat anikdy viac. Chcela som si kupit salam tak som sa postavila do radu lebo obidve predavacky davali meso jedna mlela a druha blokovala, ked prisla rada na mna druha odisla a ja som si pytala salam,tak mipovedala ze ona dava iba meso a ja som jej povedala, ze som doteraz stala v rade a teraz nech sa postavim znovu do radu -stala som tam asi 15 min.-tak som sa otocila a odisla som prec aj bez salamy

    Like

Pridaj komentár

