Pomôžte nám vylepšiť náš manuál na hodnotenie jedál z fast-foodov a bistier

Oznámili sme vám, že na Retazce.sk budeme recenzovať jedlá z fast-foodov a bistier a dali ste nám 26 Like-ov a pomerne vrelo ste reagovali aj na našej Facebook.sk/Retazce. Asi sa tešíte a my o to viac.

Prvú recenziu zverejníme vo štvrtok a bude to na produkt slovenskej variácie KFC. A potom každý týždeň ďalšia. Teraz však máme ešte jednu vec – hodnotiaci manuál. Prosíme vás, pozrite si ho a dajte nám do diskusie vedieť, čo by ste navrhovali vylepšiť.

Manuál nebude nikdy definitívny, ťažko by sme vymysleli dokonalosť na prvý šup :) Stále budeme reagovať na podnety, ako ho vylepšiť. Vždy vás však o tom budeme informovať.

Reklamy

14 myšlienok na “Pomôžte nám vylepšiť náš manuál na hodnotenie jedál z fast-foodov a bistier

  1. 1) nehodnotil by som Pridanu hodnotu
    2) vela ludom zalezi na mnozstve – aby sa naozaj najedli bez doobjednavania dalsich veci. vacsinou to vo fastfoode nie je problem, ale napr. v KFC sa mi wings menu zda male.
    3) ta kvalita by sa dala trochu rozviest – jedlo vs odpad je sice pochopitelne, ale nie celkom objektivne. celkom objektivni nebudete nikdy, ale dalo by sa napr. rozdelit na kvalitu spracovania (pripecene, presolene), kvalita montaze, servirovania?
    4) mozno chyba celkova chut. nie ci mate radi smazene kura, ale ci to nemalo ako celok zakladnu chutovu vadu
    viac ked uvidime prvu recenziu

    Like

  2. Určite by som pridal aj hodnotenie prevádzky, čistota, usporiadanie, informačné tabule…pretože nie je nič odpornejšie ako všetko mastné a lepkavé, spotená obsluha v špinavom tričku, prípadne ako sa mi miule stalo v burgerlande keď som prišiel, obsluha nikde, po chvíli vykukla slečna s telefónom pri uchu, pohladom “bože, zase sú tu nejakí ludia” a dalšiu minútu jej nebolo. 

    Like

  3. pridal by som teplotu jedla a hygienicke zazemie – hlavne moznost umyt si ruky pred jedlom. tiez je zaujimava pestrost ponuky a sanca zvolit si vegetariansku alternativu.

    Like

  4. Chýba mi tam hodnotenie rýchlosti (ked uz ide o fast food), napriklad cas do 5, 10 ci 30 min (to uz velmi rychle jedlo nie je) a dal by som este celkový prístup obsluhy: ústretovosť, úsmev, snaha vyhovieť, alebo rozumne vysvetlit/ospravedlniť prečo niečo nejde. Suhlasim z inych komentarov s hygienou, pestrostou ponuky (v ramci moznosti, napr ci kebab maju iba kuraci alebo aj telaci a pod), hodnotenie prevadzky a hodnotenie chuti mi/nechuti.

    Like

  5. ak hodnotit kvalitu obsluhy a celej prevadzky, tak s rozmyslom, nie sme v restauracii. to znamena plny pocet za bezproblemovy priebeh navstevy, ziadne, ze este nam chybalo hento/tamto.
    a dalsia vec, tu v Prahe vam viem najst KFC kde nebudete mat problem a KFC kde psychicky nevydrzite a ak dojete tak date 0 bodov za vsetko okrem samotneho jedla.
    takze ked hodnotime jedlo v nejakej sieti, tak by som neriesil nejake epizody, pokial nie su caste. ak chcete riesit jedlo v konkretnej prevadzke, tak poctivo, aspon 3 navstevy.

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s