Blbé nápisy v Panta Rhei Nitra

Je iné, ak sa niekto pekne oblečie, upraví, pozdraví, predstaví sa a potom slušne povie, čo chce.

A iné, keď sa na vás niekto vyrúti strapatý, v teplákoch, kričí a hovorí, ako mu ústa narástli.

To je presne rozdiel medzi slušnou komunikáciou firmy so zákazníkom, a tým, čo predvádza Panta Rhei vo svojej pobočke v Mlyny Nitra. Naša vedúca sieť sa tu úrovňou komunikácie stáva posledným dedinským obchodom. Našli sme len jeden normálny príklad, a ten je na záver našej obrázkovej galérie.

 

Galéria: Amatérska komunikácia Panta Rhei v Galéria Mlyny Nitra

Popisy zobrazíte kliknutím na “i”

 

Reklamy

9 myšlienok na “Blbé nápisy v Panta Rhei Nitra

  1. ked uz piste o profesionalite, nastavit si vyvazenie bielej vo fotaku / mobile nie je take tazke… alebo to dolatit v pocitaci…
    (plati pre vacsinu clankov s fotografiami)

    Like

    1. no neviem, podla mna je pouzivanie vykricnika (alebo dokonca troch!!!) vhodne pre pohostinstva stvrtej cenovej kategorie. pokial nieco podobne vidim v prevadzke ktoru navstevujem, vytvorim si nazor ze zamestnanci svojich zakaznikov pokladaju za stamgastov spominanych zariadeni:). je to dobre pre spokojnost zakaznika? moj nazor je nie

      Like

  2. Uznavam ze to je trochu agresivne, ale uprimne, ani sa nedivim… ja tipujem ze aj ked maju taketo “neprofesionalne” napisy, tak aj tak ich ludia nerespektuju…. viem ze je tam obsluha na to, aby bola mila a odpovedala na otazky, ale verte tomu, ze ked vam niekto pride k pokladni 100 krat za den, aj ked tam mate takyto napis,  a polozi knizky alebo sa spyta na tlac, robili by ste ovela horsie veci nez napisy s tromi vykricnikami ;)

    Like

    1. aj 1000 krát za deň, keď príde zákazník v obchode s (blbosťou), tak predavač (kníhkupec- tí vymierajú) je tam na to aby aby to slušne vyriešil. Pamätám si nápis v istom kníhkupectve:
      ” Prosíme ctených zákazníkov aby sa v predajni nezdržiavali dlhšie ako 10 minut.” Letel z predajne na hodinu. Ak sa predavačovi nechce odpovedať hoc aj 1000 krát na to isté, tak si pomýlil zamestnanie a nemá tam čo hľadať .

      Like

  3. Neviem, čo má autor recenzie proti Panta rhei. Každý kto pracuje s ľudmi vie aké to je.K tým nápisom :Vám vadia nápisy s výkričníkmi ,ale veď rozmýšľajte aký ľudia sa tam objavia ,keď sú núteny tam dať taký nápis.Je to obchod nie čitáreň. Ďalej tu máme fotku Tovar sa platí pri pokladni ,veď sa tam má platiť, ale hold,keď si niekto chce kúpiť dvdčko a chce ho zaplatit pri počítači,kt. slúži na vyhľadávanie dajú nápis. Nápis z kníh nekopírujeme ,znova opakujem je to obchod, nevidím v tom zmysel predávať knihy, keď si môžem len okopírovať čo potrebujem. Srdečne pozdravujem autora :) Želám pekný deň.
     Vaša Spokojná zákazníčka.

    Like

  4. Ja len toľko : AK SI CHCEM NIEČO KÚPIŤ ŽIADAM ABY TO NEBOLO POŠKODENÉ A ABY SOM NESTÁL NIEKDE KDE MA NEMôŽU OBSLUŽIŤ AKO DEBIL ZBITOČNE 10 MINÚT . NIESÚ JEDINÝ REŤAZEC KTORÝ MÁ JASNE URČENĚ ČO SA U NICH MôŽE A ČO NIE . AK TIE CEDULE NIEKOHO URÁŽAJÚ … , SÚ URČENÉ PRESNE PRE NEHO.  napr: NIEKDE V TRAFIKE SI TIEŽ NEVEZMETE ČASOPIS A NEJDETE SI HO ČÍTAŤ NIEKAM DO KAVIARNE, ROZUMNÉMU ČLOVEKU TO ANI NENAPADNE.

    Like

  5. Tak a máme tu ďalšieho pseudo-intelektuála s povyšeneckým zmýšľaním… kebyže tam pracujem, dám to vytlačiť trojmo… na modrý, zelený a žltý papier… so štyrmi výkrčníkmi, aby si sa po sral.

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s