Žilinská pizzéria Lacrima zákazníkom rada prikazuje a zakazuje

Nepoznáme trh s rozvozom pizze v Žiline. Je celkom pravdepodobné, že pizzérii La Crima sa môže dariť. Veď vraj už funguje pätnásť rokov a tvrdí, že má veľmi dobrú pizzu. To je v konečnom dôsledku to hlavné. Ale na reklame by mohla určite ešte popracovať. Na čiernobielom A4 letáku má toľko slovného balastu a nepríjemných pravidiel, že nás by k objednávke prinútila len absencia alternatívy. V tejto firme zrejme chápu zákazníka od slova “zákaz”. Nech sa páči, tu je výber:

  • Akcia platia počas celého týždňa.
  • Neplatíte za najlacnejšiu pizzu z objednávky.
  • Akcie platia do odvolania.
  • Akcie sa vzťahujú iba na pizze.
  • Akcie sa nedajú kombinovať!
  • Milí zákazníci, prosíme Vás, pripravte si adekvátnu sumu peňazí a správne kontaktné údaje k Vašej objednávke. Urýchlite tým rozvoz  sebe aj ostatným.
  • Hmotnosť jedál je uvedená v surovom stave. Krabica na pizzu 0,30 eur., Obal na jedlo 0,40 eur. Kelínok na dressing 0,10 eur. Rozvoz v rámci mesta Žiliny ZDARMA, za každý KM naviac 0,20 eur.
  • Zo stravných lístkov nevydávame.
  • Leták neprešiel jazykovou úpravou.
  • Objednávkou pizze z našej pizzérie dávate súhlas na zaradenie Vášho telefónneho čísla do našej databázy telefónnych čísel určenej na informovanie našich klientov o aktuálnych akciách a na zlepšovanie kvality našich služieb pomocou SMS brány. Vaše telefónne čísla nebudú poskytnuté tretím stranám.

Aj v McDonald’s platia isté pravidlá. Ale ak by vás privítali všetky pri vstupe nalepené na dverách, vchádzali by ste s malou dušičkou, alebo by ste vôbec nevošli. To je princíp známy zo slovenských úradov.

Pre podnikateľa v službách by mala byť každá z uvedených odrážok výzvou na odstránenie. Polovica z týchto na letáku ani nemusí byť, zrejme ide len istú záľubu v upozorneniach. Čo sa tých ostatných týka, majiteľ pizzérie by mal  ladiť svoj výrobný a logistický proces  tak, aby všetky problémy, obmedzenia a pravidlá odstránil a zákazníka nimi neobťažoval.

A ak dôjde k treciemu momentu, pravidlo je jednoduché. Zákazník má vždy pravdu.

P.S.: Lacrima? Dať svojej pizzérii názov “slza”?

10 comments

  1. no teda… som žilinčanka, ale o tejto pizzerke som ešte nepočula a to pizzu milujem :D a teraz už asi ani nechcem počuť, keď mi chcú toľko prikazovať :)

    Like

    • Ja taky tak. :) Pizzu jedavam velmi casto, ale o tejto pizzerke som nepocula. A ked som si teraz pozerala ich stranku, tak viem, ze ani nechcem pocut :) Najma ich fotogaleria ma “skutocne” vypovednu hodnotu…

      Like

      • Hej stranka je naprd to vidim aj ja, ale na ich pizzu nedam dopustit, mam pobehane vsetky v ZA: Picollo, Carolina, Michaelo, Maj, Zanzibar a vsetky tie mensie sme skusali od leta .. uplny odpad suche a nakladaju na dovoz len tak aby sa nepovedalo.. si mozem dat rovno rozok s kecupom do mikrovlnky a nebudem zato musiet platit 5 eciek.
        Je tu este vulkano, trattoria, kedysi aj giovanni co za nieco stoja ale Lacrima je urcite najlepsia, chutne lahke cesto(nie 3cm hrube posuchy), dobre nalozena a upecena na dreve.. co poznat. Vzdy ked objedname nam velmi chuti.
        Stranku by si ale fakt mohli dotiahnut :D

        Like

  2. toto ma dostalo: “Objednávkou pizze z našej pizzérie dávate súhlas na zaradenie Vášho telefónneho čísla do našej databázy telefónnych čísel určenej na informovanie našich klientov o aktuálnych akciách a na zlepšovanie kvality našich služieb pomocou SMS brány. Vaše telefónne čísla nebudú poskytnuté tretím stranám.”

    Like

    • Toto je veľmi bežné u slovenských firiem, napríklad e-shopy a rôzne portály podmieňujú nákup aj odoberaním spamu… teda vlastne noviniek e-mailom.
      Ale mám silný pocit, že aj v tomto prípade je takéto podmieňovanie protizákonné.

      Like

    • Pizzu od nich beriem pravidelne uz od ich zaciatkov a za cely ten cas mi prisla mozno jedna SMS co si pamatam na nejaku Mikulasku akciu a chalani by cisla dalej isto neposkytli, nemaju nato dovod, jednak by tych par stovak cisel nikoho marketingovo nezaujimalo a potom by skodili sami sebe.

      Like

  3. nj, lenze co mozes robit v zabyrokratizovanej EU, takze mam pre nich pochopenie, lepsie uviest toho viac aj prebytocne ako “zabudnut” na podstatne veci

    v podstate jedine prebytocna info tam je ze akcie platia len na pizze, kedze to uvadzaju v nazve kazdej akcie, vyhodit u poslednej poznamku ze plati cely vikend nemozu kedze maju dalsie dve akcie ktore neplatia cely tyzden, tak to dopadne ked maju v ponuke tri rozne akcie, holt potom musia investovat miesto na vysvetlivky, ale fakt v tom nevidim ziadny problem

    akurat s tymi preklepmi by mali nieco robit:
    “zo stravnych listkov nevydavme” :-)
    “akcia platia pocas celeho tyzdna”
    “kelinok”

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s