Letáky Moja Samoška: Prečo tento koncept vie, čo robí

Že podnikateľ má v hlave jasno, vidno na tom, že veci majú pointu. Na budúcom lídrovi medzi sídliskovými potravinami v Bratislave – Moja Samoška  si to môžeme demonštrovať hoci aj letákom.

Čelná strana letáku. Druhú si pozrite priamo v predajni :)
  • Jeho zákazníci nemajú čas, preto má len jeden list
  • Málo položiek, teda je jednoduchý a prehľadný, s veľkými obrázkami a číslami
  • Jasná červená: Nezameniteľné s inými konkurentmi
  • Sú to malé potraviny po ruke, keď treba. Preto nemajú v akcii papuče, ale chleba, cestoviny, šunku a pivo
  • Každý akciový leták stojí na zlacnených základných potravinách, doplnený jednou alebo dvoma položkami zeleniny či ovocia a alkoholom

Skúste nás podobné vlastnosti na letáku nákupnej aliancie Noba alebo inak šikovnej siete supermarketov Fresh.

(BTW, Moja Samoška už spustila aj web. A za ten chváliť zatiaľ netreba. Nesedí ani to jediné, čo ponúka – zoznam prevádzok a ich otváracie hodiny.)

3 comments

  1. Neviem ci vedia co robia… bol som v predajni na medenej
    – hnile ovocie… ok, ale to je standardom aj v Tesco Express napriklad
    – ale co ma zarazilo je totalne nedoriesenie chladiacich zariadeni (a ked niekto ma koncept, a vie nieco robit toto ma doriesene… toto ho nezaskoci) teplomery chladiacich zariadeni ukazovali na chladene potraviny +14stupnov, na mrazene -4stupne!!!! pointa bola celkom jednoducha, kebyze nie som totalny amater (i ja ako amater viem dokonca) ze obrovske chladiace boxy potrebuju odvetranie vyparnikov a idealne je to pri tomto druhu predajne do vonkajsieho priestoru… nie dovnutra… dost smutne…. to ze v tychto “chladiacich” boxoch boli roztopene masla, syry a zmrzliny hadam nemusim zdoraznovat…

    Like

  2. – to ze ma letak 1 stranu neviem ci je na pochvalu…
    – a obavam sa ze Tescu Expres so zazemin centralnych skladov a vlastnej distribucie, a obrovskej vyjednavacej vyhode, vzhladom na obrovske nakupovane mnozstva spolu i pre hypermarkety, nema sancu konkurovat… realny super je Billa, ktora ma tiez svoj centralny sklad, ale nie toto…

    Like

Pridaj komentár

