Exisport buduje nový reťazec s obuvou Reshoes. Vieme všetko o jeho plánoch

Slovensko má od júna 2011 nový reťazec s obuvou. Volá sa Reshoes a stojí za ním známa spoločnosť Exisport, ktorá prevádzkuje rovnomennú sieť obchodov so športovými potrebami a oblečením. Exisport stihol len za štyri mesiace otvoriť sedem predajní Reshoes a jeho ďalšie expanzívne ambície vôbec nie sú skromné.

“Exisport vnímal dopyt zákazníkov aj po obuvi, ktorú už vo svojich predajniach so športovým tovarom nedokázal zaradiť do predaja, lebo sa v podstate do tohto typu predajní nehodí. Ide hlavne o segment alebo kategórie obuvi casual a sport fashion, ktorá je momentálne na trhu žiadaná. Tak isto v Reshoes je kladený vyšší dôraz aj na dámsku casual a fashion kolekciu obuvi a doplnkov, ako napríklad kabelky,” vysvetlil pre Reťazce.sk motiváciu rozvíjať samostatný reťazec s obuvou retail operation manager Exisportu Ivan Hinca. “Istú rolu zohral aj ústup niektorých hráčov z trhu, ktorí nemali tak dobre zmapovaný trh a nepoznali potreby slovenského zákazníka,” dodal.

Do konca roku 2011 chce mať Exisport na Slovensku približne 12 až 13 predajní Reshoes. “V roku 2012 budeme v tejto expanzii ďalej pokračovať k cieľovému číslu 30 predajní. V pláne máme samozrejme aj expanziu do okolitých krajín – Poľsko, Maďarsko a Česká republika,” tvrdí Hinca.

Exisport rozvíja značku Reshoes výlučne v obchodných  centrách. Prvá predajňa bola otvorená 15. júna 2011 v OC Optima Košice, v rýchlom slede nasledovali ďalšie pobočky v OC Tulip v Martine (8. júla 2011), OC Laugaricio v Trenčíne (15. júla 2011), OC Stop Shop v Liptovskom Mikuláši (27. júla 2011), OC Aupark v Piešťanoch (5. august 2011), OC Centro Nitra (12. augusta 2011) a OC Aupark v Žiline (2. septembra 2011). Ďalšie dve pribudú v OC Aquario v Nových Zámkoch (30. septembra 2011) a v OC Aupark v Košiciach (28. októbra 2011).

Reťazec sa zatiaľ vyhýba hlavnému mestu, dlho to však platiť nemá. Podľa Ivana Hincu plánuje v Bratislave otvoriť hneď niekoľko predajní. Konkrétne lokality zatiaľ neuviedol.

Od konkurenčných reťazcov s obuvou sa chce Reshoes podľa Hincu odlišovať pozorným vnímaním potrieb slovenského zákazníka a ponúkať mu pre neho atraktívny tovar. “Ďalej je to prostredím predajní, kde sme do vývoja interiéru investovali nemalé prostriedky nielen finančné, ale aj časové, aby sme priniesli čisté svetlé prostredie, kde môže produkt dokonale vyniknúť,” vysvetlil.

Z ponuky Reshoes Hinca vyzdvihuje najmä španielske značky XTI, Refresh a Hoywoy, ktoré reťazec uviedol na trh. Ďalej spolupracuje so značkami ako Mustang, S.Oliver, New Balance, Nike, Adidas, Reebok, Puma, Crocs, Authority a ďalšími. Viaceré z nich sú privátnymi značkami, ktoré si spoločnosť do Reshoes preniesla z predajní Exisportu.

So zákazníkmi reťazec komunikuje najmä prostredníctvom lokálnej inzercie, korporátneho webu a oficiálnej stránky na Facebooku, ktorá obsahuje aj aktuálnu ponuku tovaru.

Reklamy

2 myšlienky na “Exisport buduje nový reťazec s obuvou Reshoes. Vieme všetko o jeho plánoch

  1. riešenie potrieb zákazníka v obchode v LM otrasné, iiba sľuby – opakovane, nič po nich nechcite aj tak sa na vás s úsmevom vyse…, ak sa dá kupujte inde.

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s