Majiteľ Moja Samoška sa stal jediným akcionárom bývalej Rema 1000

Prevádzkovateľ s forsážou rastúcej siete supermarketov Moja Samoška Diligentia R.C. chce mať po roku 30 predajní v Bratislave a okolí. Už vieme, že sa to bude okrem vlastného rastu diať aj remodelingom zanedbaných prevádzok bývalých Rema 1000, ktoré sa posledné roky menili na nevzhľadné potraviny Samoška.

Cez nové záznamy v obchodnom registri je jasné, na základe akých vzťahov bude táto zmena fungovať. Každá predajňa Samošky či Rema 1000 je samostatná spoločnosť s ručením obmedzeným (na stránke Obchodného registra ich zoznam), ktorej vlastníkom je akciová spoločnosť Samoška a pôvodný majiteľ, zväčša drobný podnikateľ.

Leták Moja Samoška avizuje otvorenie dvanástej predajne na Poľnohospodárskej ulici v Bratislave

Firma Diligentia R.C., ktorá je autorom konceptu Moja Samoška a otvorila prvú desiatku predajní, vlastnícky vstúpila do akciovej spoločnosti Samoška (bývalá Rema 1000). Od 12. augusta je jediným akcionárom s vplyvom na sedemnásť etablovaných prevádzok potravín a desiatku vlastných.

Vzniká tak veľká, moderná sieť sídliskových potravín po celej Bratislave. Na najnovšom sieť oznamuje otvorenie už dvanástej predajne na Poľnohodárskej ulici, sídliskovej nákupnej promenáde  mestskej časti Bratislava – Vajnory.  Vieme, že súčasne sa rekonštruuje predajňa na Vilovej ulici, ďalšiu sme si všimli na Račianskej radiále. Diligentia R. C. chce tridsiatku prevádzok evidentne stihnúť už do konca roka.

7 comments

  1. 1) Moja Samoska na Polnohospodarskej nie je vo Vajnoroch ale vo Vrakuni
    2) “zlata” stara Samoska. Po prerobeni na Moju Samosku som ju navstivil asi 3x a zakazdym som odisiel s dlhym nosom. Stara Samoska mala sortiment, ktory mi vyhovoval. Boli to potraviny, kde sa dalo vzdy vybrat. Teraz je to maly hypermarket, ktori sa snazi konkurovat vacsim, ale zdaleka na to nema. Sortiment ma sice bohaty, ale z kazdeho druhu len jeden ci dve alternativy. Zato je tam plno drogerie, domacich potrieb a podobnych zbytocnosti, ktore si aj tak viem kupit v specializovanych predajniach, ktore sa nachadzaju na tej istej promenade. Koncept “vsetko v jednom” nie je pre tuto predajnu najstastnejsi.
    Je to skoda, pretoze tuto predajnu som mal skoro pod nosom a teraz musim chodit do vzdialenejsich hypermarketov Billa ci Tesco.
    Dufam, ze sa majitelia spametaju ked im poklesne navstevnost.

    Like

  2. Súhlasím, Moja samoška vo Vrakuni ma sklamala a prestala som tam chodiť. Pôvodná samoška bola výborná. Široký sortiment mrazeného tovaru, pomazánky, jogurty, a pod. Zákazník keď prišiel nakupovať, tak neodišiel s prázdnym košíkom. Teraz je zbytočne priestranná s okliešteným tovarom, zbytočným priestorom na noviny, zbytočný priestor na domáce potreby keď vezmeme do úvahy, že veľké domáce potreby sú na pešej zóne. Majiteľ by sa mal zamyslieť nad nepremyslenou zmenou sortimentu, lebo zákaznícui sú nespokojní o čom som sa presvedčila pri debate ľudmi na sídlisku. Ak sa nebojí pravdy a záleží mu na zákazníkovi, nech vyjde z ulity, alebo môže dať knihu pripomienok, aby sa dozvedel pravdu. Veľa ľudí sa na knihu pýta pokladníčok, ale nemôžu ľudom vyhovieť, lebo taká kniha tu neexistuje. Pán majiteľ strácate zákazníkov, robte niečo!

    Like

  3. Ktoré “Samošky” fungujú ešte po starom? Chcela by som niečo z bývalého sortimentu. To, čo urobili z potravín na Poľnohospodárskej, je hanba. Dúfam, že sa spamätajú.

    Like

  4. súhlasím, aj v Bernolákove, pôvodnú družstevnú predajnu prebrala moja samoška, ale je to hrozné, pôvodný sortiment sa zmenil, vela ludi je nespokojných, jedine, čo môžem suhlasit, že je tam ovocie a zelenina, čo pred tým nebolo. Ale mrazené výrobky hrozné, desať druhov špenátu, a potom dlho nič a zase len špenát, bol tam výborný mrazený kel, ale kdeže ten tam už nenájdete, tak si dajte zase len špenát.Zbytočný drogistický tovar, pečivo a chlieb, čo má najväčší odbyt natlačili do jedného regála

    Like

Pridaj komentár

