CBA Diskont: Rok rysovaný nový koncept. Prejdite sa interiérom [foto]

Ak niektorý zo slovenských obchodníkov povie “Na tomto koncepte sme pracovali asi rok” veľmi dobre sa to počúva. Veľmi radi máme novinky od CBA Slovakia Lučenec, pretože marketingovo sú oveľa silnejší, ako ďalšia veľká spoločnosť s franchisingovým logom CBA – CBA SK z Považskej Bystrice. Ten rok vyvíjaný koncept je Diskont CBA.

“V piatok 22.7.2011 v Prievidzi otvorili prvú pilotnú predajňu nového konceptu. Slogan znie „Oceníte naše ceny“. Na tomto modeli sme pracovali vyše roka, má vlastný jedinečný design manuál. Jeho cieľom je transformovať pôvodné predajne typu „Cash“ na modernejší efektívnejší formát. Chceme v regiónoch osloviť najmä živnostníkov a zákazníkov hľadajúcich zavedený veľkoobchod,” hovorí za marketing spoločnosti Iveta Erdélyová.

 

Fotogaléria: Nový koncept Diskont CBA

Už najbližšie dni vám ukážeme, ako vyzeral premiérový CBA Fest Market na festivale Orange Joj Summer Fest v Ružinej.

Reťazce.sk vedia najviac o novinkách spoločnosti CBA Slovakia

3 comments

  1. Okrem vonkajšieho moderného claddingu budovy a nového vzhľadu nápisu Diskont, nevidím z fotiek žiaden výraznejší pokrok. Predajňa je nová, ok, ale to je tak všetko.

    Like

  2. no neviem či si tam aj bol nakupovať,asi nee.  ja som tam každý týždeň a “nové” tam je !  Dá sa tam už kúpiť aj chleba, a rožky- síce balené ale neva , ak je čerstvé je to super. Majú aj ovocie a zeleninu, čo predtým nebola , aj noviny a časopisy. jediné, čo so nepochopila, je tá pokladňa, kde sa musí vykladať tovar na pás a platí sa z opačnej strany  :D

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s