Čo sa nám nepáči na Shtoorovi

Snáď netreba hovoriť, že bratislavské bistro Shtoor je skvelé. Tento portál o tom písal ešte pred tým, ako ho otvorili :) Vždy je ale čo vylepšovať. Tipy:

Čerstvosť. Quiche pravidelne dostávam suché, studené, staré. Iné som nikdy nemal (iní určite mali to šťastie). Dôvod osvetlí tento zážitok. Je noc, Shtoor je už zatvorený. Vo vnútri však svieti drobné svetlo. Je to presne to svetlo, ktoré by malo radšej zostať vypnuté. Svieti chladiaca vitrína a osvetľuje sklený zvon s pozostatkami quiche. Predá sa zajtra.

Páčil sa mi zážitok z prvých týždňov prevádzky. Pri večernej návšteve mi personál povedal, že koláče už nie sú. Pretože nechcú predávať deň staré koláče, vždy ráno napečú čerstvé. A tie sa dnes sa minuli.

Zatvorený Shtoor na Panskej ulici - pre rýpalov, je to len ilustračný obrázok :)

Kvalita surovín. Skúste niekomu so zaviazanými očami dať zjesť paradajku zo supermarketu. Zrejme ju vypľuje, je to studená nepríjemná hmota bez chuti a vône. Do Shtoora každé ráno dováža auto s logom Metro aj čerstvú zeleninu. Dobrá paradajka sa dá kúpiť v sezóne len na trhu. Bolo by super, ak by sa Shtoor dohodol s nejakým zeleninárom z okolia Dunajskej Stredy a jednu zo svojich mikrokampaní venoval vôni skutočných paradajok.

Svieži vajíčkoví, no paradajky si žiadny pozitívny prívlastok nezaslúžia

“Nepodstatné” detaily. Teplovzdušný sušič rúk je pre prevádzkovateľov podnikov spôsob, ako sa za jednu platbu na dva roky zbaví jednej zo svojich povinností na WC.  No zakúpiť taký, ktorý ledva veje nejaký vzduch, to je už skôr bezočivé robenie si alibi.

Lacný sušič rúk v Shtoor na Panskej

(A naša kauza ARO zmrzliny v ľadovej káve: Podľa nás by mali v tejto prevádzke poctiť zákazníkov iným prístupom, aký by volil každý majiteľ stánku na Hlavnej stanici)

No a opäť treba dodať: 1000 iných detailov Štúrovci s.r.o. vyriešili desať levelov nad ostatnými :)

8 comments

  1. Jo, ten susic pobavil aj mna. :-D Rolka toaletaku by spravila lepsiu sluzbu. :-))) Aj ked je pravda, ze tu by museli neustale menit.
    K ostatnym veciam sa neviem vyjadrit – naposledy som mal salat s kozim syrom na Panskej a bol vyborny.
    A moj dodatok? Kava! Paci sa mi, ze maju dedikovany mlyncek na jeden druh kavy, paci sa mi ich pristup, ale zial – polovica personalu nedokaze spravit dobre presso. Takze v Shtoorovi pravidelne dostavam espresso priserne, pitelne, obstoje a vyborne. Taka mala loteria po skvelom sendvici. :-)

    Like

  2. U mna Štúrovci=zakaždým zle pripravené espresso až prešla chuť to riskovať opäť. U konkurencie sa to deje tiež no nie zakaždým. V tomto majú medzery asi všetci a Štúrovci vedú – kraľujú hnedej vode omylom zvanej káva.

    Like

    • zialbohu zalezi na baristovi, ktory prave robi (ale aj casnikovi, ked mu spravim kavu a on sa vychyti po 2 minutach, ze je odnesie na rajon, tak mam chut mu je oplieskat o hlavu a aj na kave zalezi, obcas z nie az tak kvalitnej kavy, ani dobry barista nevycari plantaznu kavu :)) a to je vidiet (na vacsine kaviarni). Ja osobne sa snazim robit kavu najpoctivejsie ako viem (ale to sa na internete nikdy neukaze, ze ludia dostali aj dobru kavu :)) a osobne som este nemala staznost na kavu (az na dnes, ked sa ludia stazovali, ze maju studenu kavu, do ktorej si naliali studene mlieko, ktore si aj vypytali :)) Tak prajem vela zdaru pri dalsich pokusoch, mozno to netreba vzdavat, obcas staci chvilu sledovat baristu a clovek zisti ci chce naozaj tu kavu alebo nie :)

      Like

  3. Popri obschnutom quiche a naozaj niekedy umelej zelenine mám najväčší problém s obsluhou. Prečo v hodinách okolo 18, keď ľudia odchádzajú z práce, majú v oboch Shtooroch len troch čašníkov? Tí potom nestíhajú a ak sedím dolu, občas aj zabudnú prísť.

    V “starom” Shtoorovi ma zasa sklamali včera v ranných hodinách, kedy bola polovica podniku prázdna a čašníčky tri – čo by malo stačiť. Slečna si prišla po objednávku po 13 minutách a keď som sa jej išiel po 30 min. od nášho príchodu opýtať, čo je s našimi dvoma kávami a sendvičom, dozvedel som sa, že sa idú ešte len robiť… Škoda takýchto chýb, keď ten podnik mám rád, no kazí to podobnými nedokonalosťami

    Like

  4. Mne nevadi ani kava a jedlo som zatial mala vzdy vyborne. Samozrejme, ja som typ cloveka ktory nie je vyberavy a teda ked pijem kavu, absolutne sa nesustredim na chut :D Ale skutocne musim poznamenat ze som bola v Shtoorovi na Panskej uz trikrat, a vzdy vzdy vzdy bol problem s obsluhou. A to sa vystriedali traja. Chapem, ze ked si ideme sadnut dole, tak je tazke mat prehlad, ale ked si sadnem hore, aby na mna bolo vidiet, a aj tak je obsluha pomala a nakoniec si pre ucet idem pri ceste von po tom ako som dvoch casnikov poprosila a aj tak som sa nedockala sa mi zda vela. A to podotykam ze sa to stalo v skoro prazdnej prevadzke. Skutocne mam velmi rada Shtoora a rada sa don vratim i po takychto skusenostiach, no mohlo by sa na to trochu dbat.

    Like

  5. Mna prekvapilo , ked som tam asi pred mesiacom 2x kupovala, ze mi robila sendvic bez rukavic, pricom predtym chytala nieco ine a bez problemov tam nakladala rukami tunu, paradajky a pripadalo mi to dost nechutne. Opytala som sa jej, ci nevedu tenke rukavice, ked robia sendvice… vraj ano a pokracovala dalej! Kedze som bola hladna, tak som to uz zobrala.

    Like

Pridaj komentár

