Moja Samoška: Onedlho prezradíme, prečo používame názov existujúcej siete Samoška [rozhovor]

Ak čitatelia niektorého portálu vo vesmíre poznajú značku Moja Samoška, je to portál Reťazce.sk. Konceptu “potravín po ruke” a ich bleskovému rozvoju sa venujeme už od jeho prvých týždňov. Dnes pokračujeme konečne aj hlasom druhej strany – rozhovorom s manažérkou marketingu prevádzkovateľa siete Diligentia R.C. Na otázky nám odpovedala Eleonóra Klenovič.

Na Moja Samoška sa menia rôzne, drobnými podnikateľmi prevádzkované potraviny. Ako sa k ním dostávate?

Máme prepracovaný systém, ktorý umožňuje analyzovať potencionálne objekty tak, aby spĺňali naše požiadavky. Prioritou je byť blízko k zákazníkovi a ponúknuť mu tovar, ktorý čerstvosťou, kvalitou a aktuálnosťou spĺňa jeho požiadavku na denné nákupy.

Pobočka Lermontova

Ako chcete dosiahnuť nízke ceny, aby ste boli schopní konkurovať veľkým reťazcom?

Pri našom štarte rozvoja siete Moja Samoška je prvoradým cieľom ponúknuť tovar v cenovej úrovni veľkých reťazcov, a tomu logicky prispôsobujeme formovanie našej obchodnej marže.

Dosiaľ otvorené Moje Samošky boli zväčša v sieti DoNa, v ktorej orgánoch ste pôsobil. Čo má Moja Samoška spoločné so sieťou DoNa?

Chápte to ako zhodu okolností, keďže priestory hľadáme v rámci celej Bratislavy a v jej blízkom okolí.

Diligentia R.C. má dokonca aj logo. Ejha, zabudli sme sa spýtať, čo znamená R.C.!

Prečo názov Moja Samoška, keď slovo “Samoška” už používa iná, v Bratislave etablovaná sieť?

Túto otázku spotrebiteľom ozrejmíme v priebehu mesiaca.

Aký je cieľ na počet prevádzok tento rok a v dlhodobom horizonte?

Naša predstava je mať do konca tohto roku v Bratislave a jej okolí 30 prevádzok.

Plánujete okrem letákov nejaký aktívnejší marketing, napr. vernostné karty a podobne?

Samozrejme, ak budeme napĺňať naše predstavy o kvalite služieb a čerstvosti, vynikajúcich cenách a ľahkej dostupnosti, budeme sa zaoberať aj vernostným programom, aj keď je pravda, že tento projekt už v našom systéme prebieha. Dynamizáciu marketingových aktivít, ktoré by nás mali odlíšiť od konkurencie, máme v procese riešenia. Spotrebiteľ ich v krátkom čase spozná a dúfam, že v obchodnej sieti Moja Samoška aj pozitívne ocení.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s