Ako nás presdvečil Ahold, údajne nový líder v čerstvosti ovocia a zeleniny

Líder líder v čerstvosti a pre začiatok v ovocí a zelenine. Ambíciu spoločnosti Ahold a jej obchodných domov Hypernova či supermarketov Albert sme námatkovo skontrolovali v remodelovanom hypermarkete v Prievidzi.

Vráskavá červená paprika
Toto nie je prezretá alternatíva banánov za menej peňazí. Sú to jediné banány na oddelení
Zošuverené, vodnaté ale aj plesnivé cherry paradajky
Zošuverená paprika
Jediné plus - výborné voňavé voľné rajčiny
Sčernalá kapusta
Vysušená cibuľa

 

Iniciatíva Aholdu nás zatiaľ nepresvedčila. Do Hypernovy alebo predajne Albert sa zatiaľ pre kvalitné ovocie a zeleninu ísť neoplatí. Skúsime možno o pol roka.

Reklamy

Jedna myšlienka na “Ako nás presdvečil Ahold, údajne nový líder v čerstvosti ovocia a zeleniny

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s