Ako vyzerá pilotný výpredaj v Tesco My s prednosťou pre zákazníkov Clubcard

Špeciálna ponuka pre vás, našich najlepších VIP zákazníkov! Zapíšte sa u nás a obchodný dom plný výpredajových položiek otvoríme pre vás skôr, ako pre ostatných! Aj takto sa snaží Tesco pracovať s Clubcard. VIP zákazník bol každý držiteľ vernostnej karty Tesco a výpredaj sa začal v Tesco My na Kamennom námestí v Bratislave.

Ako to vyzeralo 21. júna po 16:00, kedy obchodný dom na Kamennom námestí na hodinu zatvorili, aby ho o hodinu uzatvorili? Na fotografii sami vidíte situáciu pred dverami do OD I. V okolí vchodov postávalo možno 50 ľudí. Ďalší sa zrejme hanbili, alebo videli dokument Český sen a prišli až po 17tej.

Tesco sa opäť sofistikovane so zákazníkmi hrá. Nielenže urobilo na leto veľký výpredaj, teda akciu v čase, kedy žiadne Vianoce predaj nevyženú do výšin, ale dali doterajším odmietačom Clubcard ďalší argument za.

Škoda, že vo vnútri obchodného domu je viac obyčajných akciových cenoviek, ako tradičných s preškrtnutou cenou a novou, výrazne nižšou. Efekt výpredaja bol viditeľný aj včera, dva dni po štarte. Obchodný dom bol výrazne zaplnenejší predovšetkým ženami v strednom veku, ktoré sa prehrabávali všetkými oddeleniami.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s