Trapas? Diskontný gigant Kik sa usadil v absolútnom centre Bratislavy

Napadlo nám, že tá kampaň po Bratislave nebude len tak. Európsky gigant lacného tovaru Kik zavítal do takmer päťdesiatke prevádzok vybudovaných za dva roky na Slovensku do absolútneho centra Bratislavy. Zrejme za lacný peniaz obsadil prvé poschodie poloprázdneho obchodného domu Dunaj.

To budú Nemci na návšteve Slovenska gúľať očami. Kik totiž celá Európa pozná najmä z plechových okrajových nákupných centier so vstupmi z exteriéru. Predáva najlacnejší nekvalitný tovar – okrem oblečenia aj široký sortiment drobností – od fixiek, cez vešiaky až po cukríky.  Všetko vyrobené pre Kik. Pred vchodom do Kiku vás vždy víta defilé oznamov o závadnosti produktov, za ktoré vám vrátia peniaze. Je to absolútny Ryanair medzi obchodmi.

Kik si ľudia po celej Európe obľúbili – za pár drobných tu naplnia ľudia svoju nákupnú mániu a pritom majú plný košík.

Tak ako je neštandardný Kik v centre mesta, tak aj celý obchodný dom Dunaj a jeho situácia. Spoločnosť  Orco ho kúpila v časoch rastu, chcela ho prestavať a nahnať luxusné značky – ako sa na centrum hlavného mesta patrí. V kríze sa dostala do problémov a teraz nevie, čo s veľkou stavbou,ktorej časť je navyše chránená. Najprv Orco nechalo postupne dobiehať drobným nájomcom zmluvy a priestor pustol. Keď však vysvitlo, že tak skoro sa nič investovať nebude, začal majiteľ vlastníctvo dobre situovaného domu využívať na lacné prenájmy.

Kik máme v centre Bratislavy zrejme dočasne. Trochu trapas bude, ak sa mu tak zapáči, že sa po reštartovaní projektu prestavby OD Dunaj usadí  niekde v bočnej uličke Hlavného námestia.

9 myšlienok na “Trapas? Diskontný gigant Kik sa usadil v absolútnom centre Bratislavy

  1. Prečo by mali Nemci gúľať očami? Veď napríklad v centre Wolfsburgu, odkiaľ ich väčšina čo sa pohybuje v Bratislave je, je na hlavne nákupnej ulici. Nikto to tam nerieši

    Like

  2. ak nejaki nemci do Bratislavy zavitaju, tak su to na 100% low costovi penzisti, ktori su aj klientami KIKu aj doma v nemecku a v centre Bratislavy je aj KIK luxusna znacka.

    Like

  3. dzizs krajst….zasplnohodnotny clanok…v takom Dubline mas v centre obchody, kde je vsetko za 2 eura a nikto to tu neriesi ako trapas. Co si tam cakal nebodaj Louis Vuitton alebo Burberry???

    Like

  4. Aj v centre Viedne je KiK a nikto nad tým neohŕňa nos. Ja som len rád že otvárajú v OD Dunaj. Tie prevádzky tam (ak tam ešte niečo doteraz aj bolo) mi prišli dosť biedne.

    Veľkej rekonštrukcie na moderný obchodný dom sa asi tak skoro nedočkáme, keďže ORCO sa popálilo na City Gate a predáva opustený Stein, takže je KiK len vítam.

    Like

  5. 50 prevadzok za 2 roky? ostatne znacky, ktore vahaju vstupit na slovensky trh sa mozu len a len ucit, skoda vsak, ze uz dlho nic nove k nam neprislo, tych par znaciek si tu pomaly ale isto buduje monopol.

    Like

  6. Ahojte rad sa zapojim do diskusie. Co sa tyka KIK sledujem ich expanziu na Slovensku no co vam mozem na nich povedat je to ze za cca rok moji znami minuly mozem povedat okolo 250eur na nakupoch len v KIK, ide tak do 5 ludi. Jedna moja znama si tam kupuje aj drahsie veci, nejaky outfit dole nejake rifle celkom sexy to vyzeralo za nejakych 40eur. Kupila to tam lebo sa jej to pacilo, kaslat na znacku ze je to nejaka OKEY znacka. Dalej poznam ludi ktori si tam najdu svoje nadrozmerne velkosti v takom NewYorkery sotva kupis XXXL tricko a tak podobne. 

    Stretol som sa aj s negativnymi vecami v KIK, moja smola vyhadzujem blocky tak napriklad postelna bielyzen mala malicke dierky po otvoreni. Co uz som mohol len si piskat.

    KIK ma aj svoje muchy. V KIK treba dokladne pozerat co clovek kupuje to je prva vec, stalo sa mi ze rifle mali vady na sebe, ale taka vada ze predavacka len cumela ako bol nasity zips, tak mi dala zlavu, no samozrejme som to nekupil, z 13 eur mi znizila cenu na 8eur, co mal z toho ked vtak by mi vonku trcal lebo by som nemohol zakasat rifle.

    Like

Pridaj komentár

