Coffee&Co zmení ponuku jedla. Mobilné pobočky budú zrejme pokračovať [rozhovor]

Šéfka marketingu Coffee&Co Iris Kotríková nám odpovedala na všetky otázky o tom, prečo sa prémiová sieť kaviarní  prezentuje lacnými panini. Okrem iného sme sa dozvedeli:

  • ľudia nevedeli, že v Coffee&Co sa dá aj najesť
  • po skončení akcie “panini za euro” čaká ponuka snackov nový  druh jedla
  • momentálne zatvorený pilotný stánok Coffee&Co Express zrejme znovu otvorí dostane pevné miesto

Co chce Coffee&Co akciou dosiahnut? Vacsie povedomie o kaviarnach, o samostnom panini, vacsie trzby?

Primarnym cielom je oslovit novych zakaznikov. Na zaklade nasich prieskumov sme totiz zistili, ze mnoho ludi nas vnima len ako kaviaren (kava, prip. kolace), co je uplne v poriadku.  Na druhej strane je na skodu fakt, ze nevnimaju moznost zasytit sa u nas kvalitnym snackom. Preto sme sa rozhodli ist s akciou Panini von a komunikovat prave tento produkt. Cenu sme pouzili ako motivator, pretoze je stale najrychlejsim a najucinnejsim nastrojom, ktory dokaze vyvolat buzz. Chceli sme byt vsak v komunikacii ini – ojedineli, preto sme sa, na rozdiel od ostatnych na trhu, neuchylili k podmienovaniu nakupu inym produktom. Neznizovali sme kvalitu, ani gramaz, jednoducho sme ponukli ludom kvalitny produkt za mimoriadnu cenu. Z toho vyplyva, ze samotna akcia nie je robena za ucelom rychleho zarobenia penazi, ale za ucelom pritiahnutia novych hosti. Verime, ze ked ludia pridu do kaviarne, nezostanu len pri samotnom Panini, ale ze ich filozofia kvality presvedci a vyskusaju aj ostatne produkty. A to je hlavny message.

Jeden z bestsellerov akcie "panini za euro" - Toskánske panini Coffee&Co

Preco sa chce prezentovat siet kaviarni prave snackmi ?

Nie je to jediny komunikacny element, ktorym sa chceme prezentovat. V ramci nasho produktoveho portfolia rozlisujeme 3 zakladne core produkty, ktore budeme priebezne komunikovat. Su nimi kava, kolace a prave snacky (dnes Panini).

Nebojite sa reakcie ludi v juli, ked sa hodnota panini zrazu viac ako znasobi?

Samozrejme, toto si nemozeme dovolit a ani to nie je nasim cielom. Hlavny message som popisala, po akcii planujeme prist s novou ponukou. Ta sa bude tykat uplne novych snackov samozrejme v standardnych cenach.

Pred akciou nam personal ochotne pripravil panini na poziadanie, pokial boli ingredience, aj o deviatej vecer. Teraz sme boli uz po 19-tej odmietnuti s tym, ze na vyber su len vylozene druhy. Zmenila sa nejaktato politika s nastupom akcie, alebo skratka skutocne islo o minute vsetky suroviny uz tri hodiny pred zaverecnou?

Postup, s ktorym ste sa stretli po prvy krat stale plati. Panini so vsetkymi naplnami by mali byt k dispozicii na kazdej pobocke pocas celej prevadzkovej doby. Zistovali sme situaciu na Michalskej, potvrdili nam pripad, kedy skutocne pre mimoriadny zaujem minuli niektore suroviny tri hodiny pred zaverecnou. Na druhy den vsak uz bolo vsetko doobjednane a vsetky druhy Panin k dispozicii.

Co sa stalo s pilotnou mobilnou prevadzkou Expres na Hlanej stanici? Momentalne je tam len zatvorena “budka” obalena vrecovinou.

Ako spravne pisete, islo o pilotnu prevadzku, ktoru sa nam podarilo vybavit a sprevadzkovat v zrychlenom konani, avsak so zmluvou na dobu urcitu (MS). Tomu zodpovedalo aj „docasne“ prevedenie stanku. Momentalne cely projekt vyhodnocujeme a sucasne prebiehaju rokovania s vedenim ZSR o lokalizacii trvaleho miesta pre nasu novu pobocku Express konceptu.

3 comments

  1. nepáči sa mi ako sa snaží pchať do textu anglické slová ako core, message a pod. Pôsobí to veľmi silene a neprirodzene.  Pri názvoch ako napríklad snack to dokážem pochopiť, ale inak by som sa tomu vyvaroval

    Like

    • David – beriem tvoju pripomienku, niekoho moze tento “marketingovy zargon” (hoc bezne pouzivany) vyrusovat. Je tiez pravdou, ze som nemala presne info, ci bude pouzity prepis mojej reakcie na otazky autora clanku, alebo bude parafrazovany.

      Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s