Slovenské Coffee&Co a česká Paneria. Pozrite sa, čím majú k sebe blízko

Tešíme sa, že z polomŕtvej siete sa Coffee&Co za rok a pol od nástupu nového vedenia pozviechalo, robí množstvo akcií, spája sa s kultúrou, vymýšľa ako sa dostať k zákazníkom a tento rok sa dostalo dokonca k väčšej kampani. “Panini za euro”, hlási.

Kampaň nám niečo veľmi intenzívne pripomenula. Vizuál českej siete pekární Paneria (prečítajte si o našom prvom kontakte s Paneriou).

A ak by aj inšpirácia bola, vôbec to nevadí, lebo práve tento český koncept je hodný nasledovania. Ba čo viac, keby sa Coffee&Co inšpirovalo aj nedávnym redizajnom obalov siete Paneria, to by bolo! Nový, svieži, jednotný koncept, ktorý hračku rozohráva nad rámec vyobrazenia strohého, nemého loga na pohárikoch či papierových vreckách.

Mimochodom, Paneria sa v Česku momentálne sústredí najmä na rozvoj prostredníctvom franchisingu a v roku 2008 prvýkrát avizovala, že by sa chcela rozvíjať aj na Slovensko. Zatiaľ nič…

One comment

  1. Zrovna vcera som mal kavu v Coffee&Co v prahe na ciernom moste a bola fakt ze hnusna. U nich uz bezi akcia na Panini za 25 KC a to bolo celkom dobre. Ale ta kava… s doobednajsim Starbucksom na namesti sa nemoze porovnavat

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s