Vernostné karty: Už s tým, prosím, prestaňte!

Od včera už mám v peňaženke aj kartičku McCafé. Štvrtá pečiatka za akúkoľvek kávu bude znamenať bezplatné cappuccino v prevádzke Eurovea. Radím vám, ďalšiu kartičku mi nedávajte. Vynadám vám.

Prečo si každý marketér myslí, že vernostný systém môže byť len o kartičkách? Prečo treba zbierať pečiatky, pamätať si heslá na vernostné kartičky? A ak k nim netreba žiadnu mozgovú kapacitu, všetky ich treba vláčiť v peňaženke. Bez nich by bola každá peňaženka o 50 % tenšia. Majú marketéri tiež plné peňaženky kartičiek a sú spokojní?

Reťazce a obchody, prosím. Pracujte s tlačenými kupónmi, bločkami, webom, mobilnými aplikáciami. Ale ďalšie kartičky už, prosím, nie. O sto rokov bude peňaženka napchatá dvoma desiatkami vernostných kartičiek v múzeu človeka 21. storočia a návštevníci budú nad tým neveriacky krútiť hlavou.

13 myšlienok na “Vernostné karty: Už s tým, prosím, prestaňte!

  1. priatelka je asi o sto rokov popredu, už teraz má v penaženke 25! rôznych vernostných, cestovných, vstupných a neviem akých kartičiek. Taká IKEA Family karta…no dobre, slúži svojmu účelu, aj tesco club karta ak niekto často nakupuje. Ale billa karta, ktorú odomňa vždy pýtajú a po roku a pol je stav bodov nula, to je plytvanie plastom

    Like

  2. no veru… minule som tak vybral z peňaženky všetky, ktoré prakticky nepoužívam (zostala mi Dmka a Tesco) a hneď som mal peňaženku o tonu ľahšiu a menšiu

    Like

  3. vernostne karty su skvelym (pre predajcu) marketingovym nastrojom, a prave ta ochota ludi nosit ich vsade so sebou dokazuje ich ucinnost…
    povedzte mi napriklad kto by len tak pri sebe nosil Baťa kartu? Ved topanky si nekupujes kazdy den? 

    Like

  4. Vtipne :D Tak načo si tie kartičky berete, keď ich nechcete?? Niekomu taká kartička na kávu zadarmo urobi radosť.. Keď niekam chodím každý deň tak prečo by som takú kartičku nevyužil?? Určite niesom každý deň v NAY, Baťa, IKEA, ProCare, alebo DM.. Váš blog čítam pravidelne a páči sa mi, ale tento článok je podla mňa úplne od veci a určite ním nezavediete to aby sa vernostné kartičky nerozdávali… Rozdávali sa a budú sa ešte viac. Nikto neni povinný si ju zobrať!

    Like

  5. Rado, tak si ich predsa neberte! Podľa mňa sú zákaznícke karty z obchodov, do ktorých pravidelne chodím, skvelou výhodou. Tie, do ktorých nechodím pravidelne, si proste nevezmem :)

    Like

  6. Kartička, nekartička nemá slúžiť spotrebiteľovi, ale predajcovi ako nástroj, ktorým si pomáha pri činnosti spoločnosti.

    Like

  7. Škoda, lebo technologicky by sa dalo všetko poriešiť vrámci JEDNEJ karty. Jeden čip a pamäť pre všetko.

    Utrpel by ale branding, nikde by neboli logá firiem.

    Asi kravina ale príde mi to ako by som si mal kupovať pre každý televízny program jeden televízor :-)

    Like

Pridaj komentár

