Provizórne fast-foody na Slovensku veštia dobrú budúcnosť McDonald’s

Necelých 40 tisíc obyvateľov a jedno obrovské námestie, ktoré by pokojne uživilo aj hlavné mesto krajiny. Spišská Nová Ves. Veľa slušného jedla a pitia tam nenájdete (aj keď opdorúčame obrovské veterníky v cukrárni Špeciál na Letnej ulici), ale jedna vec priam kričí. Rôzne občianske prejavy paródií, napodobnenín a náhrad fast-foodových reťazcov. Tak to je vlastne v každom meste, akurát v Spišskej to pre ich krikľavosť vidieť akosi koncentrovane. Dokazuje to jedinú vec: stratégia McDonald’s na Slovensku (prečítajte si ju) – byť v každom meste nad 30 tisíc obyvateľov, je správna. Ľudia ho chcú a drobní podnikatelia to cítia. Akurát by sme im odporučili, aby si nebrali  hypotéku :)

Pa-McDonaldy v Spišskej Novej Vsi

Naše komentáre uvidíte po kliknutí na “i”

7 comments

      •  Hm? Ja hovorim o tom, ze ak by tam aj prisiel McD, tak bude pravdepodobne pre vacsinu miestneho obyvatelstva tak drahy, ze radsej pojdu do FFC. Preto som sa pytal, ci sa pozreli aj na ceny. ;-)

        Like

      • ja si nemyslím že je McD dráhy a včera som bol v tom akože fastfoode Bagetareň Bar a musím povedať že to bolo hrozne priam až smiešne na hamburger som čakal minimálne 10 min a keď už mi ho konečne doniesla tak som nevedel či sa mam smiať alebo plakať v žemli ktorá vyzerala ako z tesca bolo mäso ktoré skôr pripomínalo o grilovaný plátok slonej nohy trochu toho šalátu a nechutný dresing  proste hrozne a ešte tento tzv fastfood podáva alkoholické nápoje to ma akože dostalo a to že bola cola tepla to už mi jedno  a to FFC na tom nieje o nič lepšie takže si myslím že McD by tu nemal problém sa uživiť ceny mi prídu rovnaké keď berieme že si dám hamburger hranolky a napoj tak by som povedal že je McD aj lacnejší 

        Like

      • ospravedlňujem sa za štylistické a gramatické chyby ale písal som to o 2 ráno :)

        Like

  1. McDonald cene chape, za 1 euro mas zakladne veci, z ktorych sa najes – 2x chickenburger plus hranolky a zmrzlina a si vysmiaty.  

    Like

Pridaj komentár

