Nové menu-boardy v Bagel & Coffee Story Štúrova

Nedávno po dlhšom čase na raňajkách v Bagel & Coffee Story. Naplánované v nedeľu až na štvrtok ráno. Posilniť sa pred dlhou cestou vlakom. Ale tešil som sa celý ten čas. Pečivo skvelé ako vždy, ale bohužiaľ najmenšie vajce na svete. Nevadí, v Bagli sme už boli toľkokrát, že pomer vychádza na 99 % pozitívne. Aspoň u mňa táto sieť vyvoláva pocit, že robia maximum pre skutočne dobrý produkt. A kto niečo robí, občas sa nepodarí. V týchto prípadoch nereagujem negatívne, ale teším sa na ďalší bagel. Tak nasledujúci štvrtok? :)

Inak, raňajky sú 90 % mojich návštev Bagel & Coffee Story. Ak nie som jediný, nezaslúžilo by si to ďalšie variácie raňajkového menu? S jedným malým espressom ide celý bagel dosť ťažko krkom. Alebo – čo tak ráno doplniť sortiment filtrovanou kávou, ktorú si môže zákazník dolievať? To by možno fungovalo.

Raňajky v Bagel & Coffee Story sú skvelé value for money. Teda, pokiaľ si ho nespestríte fresh-džúsom za 2,50 eur

Ale čo som chcel – na Štúrovej majú nové menu-boardy na kávu. Prvýkrát od štartu. Či aj s iným sortimentom, netuším. Pre mňa osobne je to jednoducho na 90 % “breakfast combo” :)

Nové menu-boardy v Bagel & Coffee Story Štúrova
6 myšlienok na “Nové menu-boardy v Bagel & Coffee Story Štúrova

  1. Takze porovnajme si tento prispevok s tym, co zvycajne pisete o Greentree.
    Aj ja sa tesim… az vznikne novy, objektivnejsi blog, ako je tento.

    Like

  2. … zial je to tak. V B&C som snad este nikdy nedopil kavu. Ale inak je to vyborne miesto, zaujimavou ponukou a na slovenske pomery celkom prijemnou obsluhou. Skoda len tej kavy, kt. je bez mlieka podla mna nepitna. A kava s mliekom uz nikdy nebude dobrou kavou….

    Like

  3. Podla mna je Bagel & Coffee uplne vyborne, a kavu u nich som mala raz a dost sa vydarila. Samozrejme, ja preferujem Latte, takze odporcovia kavy s mliekom si asi zgustnu :-P Ale celkovo su tie bagle absolutne vyborne a narozdiel od inych jedal po nich nemam chut viac jest, lebo dostatocne zasytia :)

    Like

Pridaj komentár

