Takto bude komunikovať Terno po zmene agentúry. Pozrite si kampaň “Lepší slovenský supermarket”

Akým smerom sa vydá Terno po zmene nákupnej aliancie a najmä reklamnej agentúry na Istropolitana Ogilvy? Namiesto stratégie “Slováčisko, kúp za lacno” v sieti Coop Jednota to vyzerá na akcent kvality. Cez “parádajky” či “skvelimetky” sa k zákazníkom prihovára stále ako “slovenský”, ale už aj “lepší” supermarket.

"Lepší supermarket" Terno a "skvelimetky"

Na webe to zatiaľ na lepší slovenský supermarket nevyzerá. A snáď dostane agentúra Istropolitana Ogilvy voľné ruky aj pri úprave komunikácie v letákoch, ktoré sú ako z roku 1979 (ak by vtedy nejaké boli).

"Lepší supermarket" Terno ponúka parádajky

Sme zvedaví, či sa v Terne dostanú aj k inováciám v desať rokov starom koncepte predajne. Chcelo by to nové (menšie) formáty, zrozumiteľný vernostný systém, alebo aj tlak na redizajn výrobkov siete CBA (či ich balenie špeciálne pre Terno). Teraz v Jednote Bratislava asi riešia otváranie nových predajní v Bratislave na Dlhých dieloch a v ružinovskom  Retre.

2 comments

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s