Nová kampaň: Coop Jednota ukazuje čerstvé Tempo

Už pred časom sme upozorňovali, že na webe COOP Jednoty Slovensko sa objavil nový vizuál lákajúci na čerstvosť v “novom” reťazci Tempo. Teraz o ňom máme viac informácií. Autor, agentúra JANDL, nám posunula tlačovú informáciu.

Kampaň Coop Jednota Tempo

http://d1.scribdassets.com/ScribdViewer.swf?document_id=49851983&access_key=key-1nf86jenrmu7frgin5tr&page=1&viewMode=list

Reklamy

4 myšlienky na “Nová kampaň: Coop Jednota ukazuje čerstvé Tempo

      1. no, porovnaj logo terna a tempa – oba napisy tmavo zelene, bezpatkove oble pismo, oranzovy napis pre “supermarket”. samotny nazov terno/tempo je tiez “podobny”.

        nepochybujem, ze povodny dizajn pre “terno” vlastni jednota bratislava. “tempo” zacala pouzivat jednota slovensko(?) ked sa bratislava oddelila od aliancie a zacala spolupracovat s CBA.

        Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s