Nejasná budúcnosť noodle baru Buddha Brothers

Spomínate si na Buddha Brohters na Ventúrskej ulici? Vchod oproti Univerzitnej knižnici sľuboval “noodle bar”, aký poznáme z víkendových výletov do veľkých miest západu. A tak aj bolo, aj keď niektorí ľudia nadávali na monotónnosť chutí. Tie však mali byť čisto prírodné, bez umelých prísad, glutamanov a podobných chuťoviek, pripravované priamo na prevádzke.

Teraz je už Buddha Brothers niekoľko týždňov zatvorené, funguje len roznáška. Podľa plagátikov, ktoré už stihli zmiznúť z okien, boli problémom nedostatočné vetranie priestoru a sťažnosti nájomníkov domu. Ale, podľa novších plagátikov, náhradný priestor sa už našiel. A potom, pred asi dvoma týždňami, plagátiky zmizli “nadobro”. Snáď Buddha dá a vráti sa do Bratislavy aj s bratmi.

4 myšlienky na “Nejasná budúcnosť noodle baru Buddha Brothers

    1. Kupony na zazitkovy set v Budha Brothers som si kupila cez zlavovy portal. Uz vyse mesiaca sa pokusam o rezervaciu nielen na telefonnych cislach uvedenych na kuponoch, ale aj na cislach, ktore som si ako kontaktne udaje na Budha Brothers, nasla na internete. Tieto kontktne udaje, respektivne mobilne telefony su bud stale vypnute, alebo nik nezdviha. Pokusala som sa volat z viacerych cisel, pisala som SMSky s prosbou o kontaktovanie, nikdy sa mi nik neozval! Kupon plati do 14.04.2013, co je do nedele a tym padom prepadne. Zafungovalo az spomenutie mojho pravnika v poslednej smske – zavolal mi pan Abraham – citujem ” dali mi telefon do ruky, ze ste pisali sms”. Tema BB je pre mna a posnazim sa, aby aj pre vsetkych mojich znamych, pase. Je az zarazajuce s akou drzostou sa dnes clovek musi pasovat, ked ma zaujem o sluzby (dopredu uz zaplatene!) BB hodnotim velmi nizko pod priemer.

      Like

Pridaj komentár

