Prve Tesco tento rok: Supermarket v Starej Turej. Opat v centre mesta

Veselé je, že “ide o obchod malého formátu” a zároveň “pôjde o najväčšiu prevádzku široko – ďaleko”. Tlačová správa. Najbližšie sa Tesco so supermarketom chystá do Poltáru a Gabčíkova.
6 myšlienok na “Prve Tesco tento rok: Supermarket v Starej Turej. Opat v centre mesta

  1. To tento web kúpil McDonald’s, že používate jeho “Globalizovanú Slovenčinu”? Alebo máte nejaký iný rozumný dôvod, prečo máte (opäť) nadpis bez diakritiky?

    Like

      1. Tak ja neviem. Na McDonald’s vám vadí ich globalizovaná Slovenčina, ale sami píšete nie-slovensky. A vyhovárať sa na nedostatok peňazí, alebo mobil? Hmm, ja mám pár webov, ale nikdy som nebol na tom tak zle, aby som takto musel klesnúť. Ak nemám peniaze, tak to nerobím. A to isté platí aj pre pridávanie článkov – ak nemám čas na to, aby som pridal článok poriadne, tak ako sa patrí, tak si radšej nájdem inú prácu, nie?

        Like

      2. 1. Je ine pisat blog, ine tlacit marketingove materialy pre retail s chybami
        2. Nevyhovaram, informujem. Bez diakritiky su prispevky z mobilu
        3. Co znamena poradne? Pre mna s diakritiou nie. Pre vas ano? OK, kazdy si mozeme mysliet, co chceme
        4. Toto nie je moja praca

        Like

      3. Ani práca McDonaldu nie je písať správne s diakritikou. Ich úlohou je robiť jedlo. Prečo sa tu teda objavil článok, ktorý kritizoval ich slovenčinu? Ja ich neobhajujem, ale ak idete kritizovať iných, tak by bolo dobré, aby ste nerobili rovnaké chyby.

        Like

Pridaj komentár

