Terno bude vyzerať inak

S Coop Jednotou odchádzajú z Terna aj hejslovácke reklamy s bačou v salaši. Veľmi sa tešíme, lebo ťahali značku k starým ľuďom a stereotypom. Od prechodu k agentúre Istropolitana čakáme kreatívne s svieže Terno. Snáď to chce aj zadávateľ. Tešíme sa

8 comments

  1. Nemyslím si, že by to boli “hejslovácke” reklamy a už vôbec nie, že by ťahali značku k starým ľuďom. Alebo si myslíte, že starí ľudia pochopia narážku na Rockyho a všimnú si plagát s textom “Majstrovstvá sveta Honelníkov”? Ja myslím, že nie. Ale veľmi by ma zaujímalo, ako si predstavujete reklamu, ktorá by mala osloviť mladých. Niečo ako ten gýč, čo používa 7 days Croissant?

    Like

  2. Koho z mladých ľudí zaujme bača, salaš, tradičné slovenské jedlá? Nemá to nič spoločné so starými ľudmi, je to typická reklama na slovenský spôsob snažiaca sa vyzerať moderne. Napríklad Lidl má krajšie reklamy vďaka ktorým potom pôsobí lepším dojmom. Z reklamy na coop som sa dozvedel akurát to že majú vlastnú značku potravín, kto ju pozná vie aké sú jej kvality a to je tak všetko.

    Like

  3. David3504 – tak ako si sa ty z Coop reklamy dozvedel, že majú vlastnú značku potravín, tak ja som sa z reklamy na Lidl dozvedel, že moji známi sú na tom tak zle, že musia kupovať druhotriedne výrobky v ich predajniach. Väčšina ľudí vie, čo má od Lidlu očakávať a tie reklamy mi nepovedali nič nové. Som mladý, nemám veľký vzťah k folklóru, ale reklamy s “moderným” bačom ma zaujali oveľa viac, ako to nudné cliché, čo nám ukazuje Lidl.

    Like

    • S tými druhotriednymi potravinami by som bol opatrný. Napríklad ich vlastná značka šunky vyhrala readers-voice v časopise Apetit, bola najlepšia na trhu. Keď som si bližšie prezrel ich sortiment, naozaj nejde o princíp absolútnej nekvality. Ale o princíp kontrolovanej výroby. Keďže väčšina ľudí ich vníma tak ako ty, riešia to kampaňou.
      Jednoňácke heslováctvo osloví minimum aktívnych mestských ľudí. Je to zápecníka kampaň pre existujúcich zákazníkov, orientovaná na starších ľudí v menších mestách. Chtiac alebo nechtiac.

      Like

      • Mňa by len zaujímalo, ako ma má tá ničnehovoriaca reklama od Lidl presvedčiť, že to nie je druhotriedny obchod s lacným tovarom?
        A tiež nemám pocit, že muž s gitarou v autobuse plnom babiek v krojoch, je to pravé pre mladých. Čo sa dozvedia zo záberov na usmiatych (umelých) ľudí, ktorí žijú v dokonalom svete plnom pokosenej trávy a šťastných ľudí na bicykloch?

        Like

      • neuveriteľná ignorácia minulosti a pôvodu – nazývate dehonestujúcim slovom “hejslováctvpo” dačo k čomu ste vzhľadom na váš vek už dávno mali mať vytvorený vzťah – ale žiaľ, u vás je zrejmá jeho absencia. tie reklamy su “vtipné” – a to predovšetkým! vtipnejšie ako akékoľvek iné, ktoré sú podľa vás nehejslovácke a cielené na mladých. a čo? starí ľudia azda nepotrebujú jesť a nakupovať v Jednote? mladí (vy) nech kupujú čo chcú a kde chcú – hlavne že ich nebude popudzovať pripomienka slovenskej minulosti. hejslováctvo by ste mali kritizovať u politikov, ktorí ho používajú cielene na svoje zisky (kresiel, pozícií, percent v štatistikách obľúbenosti) – ale tam sa zájsť neodvážite – ani sa nečudujem. ste kariérista a ísť na tenký ľad politiky sa bojíte. a… na záver: Slovák je vo všeobecnosti veľmi malý hejslovák, som zvedavá ako by ste komentovali ruský urápatriotizmus a americký wow-amerikanizmus, ktoré sú výraznými charakteristikami oveľa väčších percent tamojšieho obyvateľstva – to by ste sa museli v kritikách asi upísať k smrti

        Like

  4. Honelník na latríne: “Bača? Nemám papier!”
    Bača: “A vari si tam kreslíš?!”

    Na úsmevné bačovské COOP Jednota reklamy si už ľudia zvykli a myslím že majú celkom pozitívny ohlas. To sa (aspoň v mojom prípade) nedá povedať o súčasných reklamách na Lidl. Také to je dlhé, povrchné, infantílne a už po krátkom čase sa to zunuje a lezie to na nervy.
    Je to ten neučitý typ reklamy, že s malými zmenami by to kľudne mohlo propagovať dáku banku, či dokonca čokoládu.
    Musím však uznať, že Lidl máva veľa dobrých akcií a radšej tam nakupujem ako v Terne.

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s