Foodcourt Eurovea má falošný Subway a nemeckú cestovináreň

Široká ponuka fooudcourtu Eurovea Galleria je opäť širšia. Dve nové prevádzky obsadili dlho prázdne miesta v časti stredovom kruhu vyhliadkovej časti fouudcourtu.

Jedna novinka je trestuhodnou kópiou Subway s cookies, chipsami, podobnými názvami produktov… Volá sa Sandwich House a má v logu, s prepáčením, hovienko (presvedčte sa).

Druhý prírastok je dôstojnejší – nemecký cestovinový koncept Tre Secondi, podľa webu zatiaľ iba v Berlíne, Saarlande a Hessene.

Nevieme nič viac, máme len tieto narýchlo urobené fotografie. Chystáme sa tam, no môžete nás predbehnúť :)

6 comments

  1. Hm, kdybyste mě na to neupozornili (na to logo), tak si ani nevšimnu. A i takhle ho tam nějak moc nevidím… ;)

    Mimochodem, v ČR máme subway klon Express Sandwich – http://www.sandwich.cz. Taky mají něco do sebe, nezatracoval bych to jenom proto, že kopírují světoznámou síť.

    Like

  2. vsetky stanky s rychlim obcerstvenim maju v ponuke hamburger, kde tu dokonca aj cheeseburger… su to tiez trestuhodne kopie zlateho mc donalda ???

    Like

  3. tak som konecne navstivil sandwich house a bol som nadmieru spokojny… kvalitou je na rovnakej urovni ako subway, mozno aj o nieco lepsie nez ten v cubicone. obsluha moc mila a svizna. a mna napr. potesilo, ze k menu si okrem kalorickych a nie moc zdravych chipsov a cookies moze dat clovek obycajne jablko :D

    Like

  4. Som závislá na cestovinách, najlepšie sú v Taliansku, potom doma, potom v dobrých reštauráciách. Ale mám ich rada aj vo fastfoodovej podobe, naučila som sa na to v Brne. Pizza Mizza express v Eurovei mi sympatická nie je, ani kvalitou neprekvapila. Tre Secondi ma teda mimoriadne potešil… až kým som neochutnala. Za 4,60 mi do pohára načapovali vybraný druh cestovín a zaliali omáčkou z prístroja (Carbonara – nie že by som niekde čakala pravú carbonaru, ale zvykne to byť príjemná smotanová omáčka so slaninkou) do plastového pohára na popcorn (slečna za pultom mi ani len nedala na výber normálnu misku, ktorú majú v ponuke) a po otázke, či chcem aj parmezán, mi ho naúčtovala za 40 centov navyše. Aj keď ide o detail, v cestovinovom fastfoode si účtovať za syr… ani nehovorím, že cestoviny a podivná prášková omáčka na nich boli vyslovene hnusné a napodobnenina slaniny sa skrývala naspodu pohára.

    Like

Pridaj komentár

