Fenomény Reťazcov 2010: “Značkové” supermarkety idú na sídliská

Súčasne so zvyšovaním kvality existujúcich supermarketových prevádzok či konceptov (náš utorkový fenomén) odštartovalo Tesco nový trend. Popri stavaniu hypermarketov a supermarketov ide priamo za ľuďmi – na sídliská, kde otvára svoje Expresy.

Konkurencia je tam skutočne zaspatá – je to teritórium zanedbaných predajní miestnych podnikateľov, v lepšom prípade združených v niektorej z nákupných aliancií ako Bala, stoviek predajní Jednota či CBA. Vstup na toto územie už naznačila aj Billa, so “značkovým konceptom CBA Cent sa prihlásila CBA, ktorá zvýšenie predajnej kultúry potrebuje najviac.

Fenomén sa naplno prejavil v Bratislave a zrejme budúci rok naberie na obrátkach. Počet otvorených Expresov v Bratislave za rok a pár mesiacov – deväť s ďalšími v príprave – nasvedčuje, že krok sa osvedčil.

A čo si o tomto fenoméne myslíte vy?

Kde sme o tom písali

Fenomény Reťazcov 2010 vychádzajú celý týždeň od 3. do 7. januára 2011:

3. januára: Celý týždeň Fenomény, ktoré definovali rok 2010 v Reťazcoch na Slovensku

4. januára: Do supermarketov prichádza kvalita

5. januára Rozvoj svetových fast-foodov, ktorý u nás nemá obdobu

6. januára: Káva dostáva vyššiu úroveň

One comment

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s