Fenomény Reťazcov 2010: Do supermarketov prichádza kvalita

Koncom deväťdesiatych rokov sa pevné rámce fungovania tejto republiky len začali utvárať. Nasledujúcich desať rokov sa rozdávali karty medzi niekoľko zahraničných reťazcov, ktorým sa oplatilo vstúpiť na tento trh. A na konci tohto obdobia prišiel čas sústrediť sa namiesto expanzie aj na kvalitu. Z konkurenčného súboja tak môžu teraz slovenskí zákazníci profitovať aj inak, ako lacnejšími nákupmi. Reťazce sa začali predbiehať kultúrou predaja.

Tesco zhodnotilo svoju vstupnú investíciu na tunajší trh – prvému z niekoľkých obchodných domov dala vlastný, vyššie posadený koncept so značkou My. Škaredé hypermarkety začalo prerábať na Extra s vyššími službami. Kaufland prerába ďalšie a ďalšie prevádzky a pridáva pekárničky a kvalitnejšie oddelenia čerstvých surovín. Billa otvára supermarkety, ktoré sú kultúrou predaja na rakúskej úrovni. Lild sa v tomto prostredí zo žobráka snaží transformovať na pána. Toto všetko sa začalo v roku 2010 a bude ešte pokračovať. Aj vďaka novému súboju, ktorý vznikne medzi CBA Terno Bratislava (bývalá Jednota Bratislava) a Coop Jednotou Slovensko (nové Tempo). A, samozrejme, aj zobúdzajúcim sa gigantom CBA a jeho konceptom CBA Cent.

Kde sme o tom písali:

Fenomény Reťazcov 2010 vychádzajú celý týždeň od 3. do 7. januára 2011:

3. januára: Celý týždeň Fenomény, ktoré definovali rok 2010 v Reťazcoch na Slovensku

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s