Katastrofálny supermarket Tesco Vráble

Katastrofa! Samostatne stojaci supermarket Tesco Vráble nás privítal nevzhľadným ovocím, vrieskajúcimi nebezpečnými mladými ožranmi, ktorí búchali fľaškami alkoholu do tovaru a hlasno sa bavili, špinavou podlahou (aj keď to môže mať svoj pádny dôvod), nefunkčným posuvným pásom na pokladni a neochotnou obsluhou v pokladni.

Presne pre prípady, keď je ohrozený majetok alebo bezpečie zákazníkov, stojí v každej prevádzke príslušník SBS. V tomto prípade bol skôr nepríslušník. Človek zamestnaný na tejto pozícii bol mladší ako výrastkovia s červenými nosmi a vybitými zubami. Skryl sa radšej v rohu, kým nezmizli.

Ja, bezmenná mužská tvár, som tu pre vás! A čo z toho zákazníci majú?

Hlavne, že Tesco alibisticky vylepí za vchodové dvere tabuľu s manažmentom (na našej nekvalitnej fotografii). Nevadí, že vedúci nemal uvedené meno a ostatní členovia “vedenia” len krstné meno. To je podobný prípad ako jedna bratislavská vývarovňa, ktorá má na dverách nápis “Vedúca: Katarína J.” No to už len vzbudí dôveru! Ale nečudujeme sa. Pod taký supermarket, aký Tesco prevádzkuje vo Vrábloch, by sme tiež svoje meno nedali. A ani to krstné. Tak, ako to urobil tamojší anonymný vedúci.

9 myšlienok na “Katastrofálny supermarket Tesco Vráble

  1. neviem preco sa tak cudujete….. Tesco a vsetky supermarkety su presne take, ake ich zakaznici akceptuju, vnimaju, potrebuju. Cize su iba obycajnym obrazom/zrkadlom svojich “malonarocnych” klientov. Plechove TESCO budy vyrastli po celom nielen vychodnom Slovensku a aj ked su z vasho pohladu zanedbane, stale su obrovskym posunom v kvalite oproti vsetkym chatrajucim CocaCola a Saris lacno oblepenym CBA, COOP a inym potravinam.

    Like

    1. Nesuhlasim. Hovoríte o tom, že Tesco je na takejto úrovni obecne. My hovoríme naopak, že Tesco má svoju kvalitu – tú, ktorú od neho trh vyžaduje. No tento post vznikol práve preto,ž e SM Vráble bol pod touto úrovňou. Nie sme tak mimo, aby sme kritizovali, že supermarket sídli v plechovej búde a nie v architektonickom skvoste a vnútri nie sú plyšové koberce, ale betón

      Like

  2. Tak toto je naozaj veľké umenie hádzať špinu na Tesco a jeho zamestnancov. By som bol veľmi zvedavý, koľko by ste tam vydržali s neznesiteľnými, nadutými a vševediacimi zákazníkmi za tie platy. A okrem toho, na každom obchode sa nájde niečo zlé… možno len tie obchody sú superkrásne, kde nechodí nikto nakupovať a predavačky sa tam vykecávajú a to som ešte v tomto obchode nevidel…

    Like

    1. je veľa supermarketov, v ktorých som bola ale sorry takú špinavú podlahu a aj pás som ešte nikde nevidela. A tak isto aj neochotných predavačov, myslím si že v iných väčších supermarketoch sa tie predavačky narobia viac a netvária sa tak neochotne a dôležito… takže sorry ale je to v ľudoch, a pochybujem že v iných supermarketoch ste niekedy videli aby sa predavačky rozprávali, nebavíme sa o malých predajniach…

      V tomto supermarkete som bola asi 3krát a nemám ani záujem tam viac ísť, personál v Lidl je oveľa ochotnejší a je to tam kultúrnejšie.

      Like

  3. Niekoľkokrát
    v týždni, keď  prichádzam domov –
    pracujem v Nitre – sa zastavím v Supermarkete Tesco u nás vo
    Vrábľoch, kde si nakupujem pre rodinu určité tovary a samozrejme aj
    potraviny.  Asi tak pred dvoma mesiacmi,
    keď som sa zastavil v menovanom  Supermarkete nakupoval som potraviny do  košíčka kúpil som chlieb ešte zopár
    maličkosti a 3 ks pizze. 2 pizze boli v spoločnom obale a jedna
    bola zvlášť. Samozrejme pred zaplatením som všetko vyložil na pokladničný pás
    a potom som  mladému pokladníkovi –
    zdalo sa mi, že je asi brigádnik resp. taký koho zaúčajú – všetko som
    zaplatil  a odložil som pokladničný
    blok a chcel som ísť z obchodu von. A vtedy pristúpil ku mne
    jeden mladík v civile a vyzval ma aby som vyložil nákup – resp. ja
    som už nákup mal uložený do nákupných tašiek – a aby som mu dal môj
    pokladničný blok. Nevedel som o čo sa jedná. Začal mi prehrabávať môj
    nákup a porovnával položky v pokladničnom bloku. Potom sa ma pýtal čí
    sa poznám s pokladníkom ?  Ja toho
    mladého pokladníka v živote pred tým nevidel a preto som sa ho spýtal
    zase ja, že prečo by som ho mal poznať. Na to on, že určite my dvaja sme
    zohratí, lebo jednu pizzu som asi „prepašoval“ cez pokladňu !  Potom pozval ešte k nám ochrankára v uniforme  – toho z videnia už poznám –
    a vybral akýsi preukaz zamával mi sním pred mojimi očami, že on je ten
    a ten a že je ochrankárom(asi taký utajený) v civile.
    A tvrdil, že jednu pizzu asi za  2
    Eura / presnú cenu už neviem/ nezaplatil. Potom začali už dvaja mi prehrabávať nákup
    – všetko robili pri pokladni pred očami verejnosti – a porovnávať  položku za položkou na bloku. Vtedy ten jeho
    starší kolega zbadal, že tá tretia pizza 
    figuruje na bloku ale o niečo nižšie než tie dve rovnaké –  bolo tam viac položiek – tak že som mal
    všetko zaplatené. Potom povedali, že môžem ísť. Pýtam sa teraz ale ja, že po
    všetkých týchto „tortúrach“ keď ľudia pri ďalších pokladniach sa pozerali na
    mňa a na nich čo sa deje – bolo to okolo 17,00 – a vyzeral som ako
    „potenciálny zlodej“ po všetkých týchto peripetiách nemali by sa mi aspoň
    ospravedlniť ?

    Skúste
    sa cítiť do mojej kože  vyzeral som ako posledný zločinec a naviac veľa ľudí ma pozná
    v našom meste. Neviem či vyzerám ako zlodej ale v živote som nič
    ešte neukradol a aj keby som kradol tak sa nedám blamovať za  jednu pizzu !!!

    Som
    presvedčený, že naši ochrankári v obchodných centrách si plnia poctivo
    svoje povinnosti. Česť im za vykonanú zodpovednú prácu. Ale niektorým by mali
    ich zamestnávatelia organizovať školenia z dobrých mravov a naučiť
    ich keď sa pomýlia neprávom obvineným aby sa vedeli aj patrične ospravedlniť.

    Like

  4. mne až tak nevadí priestor ale skôr neprofesionalny personal – chapem že robia za min mzdy a fluktuacia je veľká – na tomto by malo tesco popracovať

    Like

  5. To tesco by mali bezpodmienečne zavrieť. Bude to vykúpenie nielen pre samotný personál ale hlavne pre ľudí.. Ráno si chcem ísť kúpiť pečivo no okrem zamrznutych šišiek a rožkov tam nenájdete nič.. O siedmej večer zas idem kúpiť niečo po zub no už ani to tam nenájdete.. A ta špinavá podlaha to je tam na dennom “poriadku”.. Jednoducho povedané bordel a hanba pre našich občanov..

    Like

Pridaj komentár

