Hypernova po zmenách získala pointu: Šetrenie, šetrenie, šetrenie. Pozrite si obrázky

Videli ste remodelovanú Hypernovu? Ak ste napríklad poznali len tú bratislavskú, tak tam remodelovaná nie je. Ide o pobočky v menších mestách, v ktorých sa úplne obmedzil nepotravinový tovar. Zastupuje ho najmä sezónny tovar a domáce potreby. Elektro či odevy v Hypernove už nenájdete. Vzniknutý priestor Hypernova oddelí a prenajíma. My sme navštívili remodelovanú Hypernovu v Prievidzi.

Po novom sa vstupuje supermarketovo – cez ovocie a zeleninu. Zariadenie je sparťanské – jednoducho debničky presunuli dopredu a je to. Žiadne nasvietenie, čačky pre zvýšenie atraktivity. Chladiaci pult neskrýva čerstvé šaláty či smoothies. Kdeže. Obyčajné džúsy a chladená zelenina, nasledované sterilizovanou. Tak trochu chudobná čerstvosť. Ale nečudo – stratová Hypernova robila úpravy rýchlo a efektívne, v rámci dostupných prostriedkov.

Čo prekvapí je nový charakteristický prvok – všadeprítomné papierové regále s produktami za jedno či dve eurá. Najmä domáce potreby, papiernictvo, nástroje pre kutilov. A veľmi veľa. Cez papierové regále sa treba doslova predierať. Ak už nič, zvyšuje sa povedomie, že Hypernova je skutočne lacná.

Z novín a níh, predtým kráľovsky zastúpených, zostal zlomok. Presnešie – zlomoček. A aby bolo šetrenie dokonalé, len polovica zapnutých žiariviek vytvára intímne prítmie. V uličke s alkoholom sa ledva svieti.

Ako to vyzeralo: Pozrite si naše fotografie

Pre zväčšenie kliknite na obrázok cez stlačenú klávesu CTRL

This slideshow requires JavaScript.

Z obrovských hypermarketov, ktoré evidentne v stredne veľkých mestách nestačili na cenovo-orientované Tesco a Kaufland, sa Hypernovy zmenili na väčší supermarket, absolútne orientovaný na cenu. Drahý naleštený marketing s kúpenými celebritami vystriedali škaredá a lacné, hlavne o lacných cenách informujúce kampane. Predtým Hypernova vyzerala ako podnik určený pre iný trh – príliš drahá, príliš pekná. Teraz sa konečne prispôsobila trhu.

Mimochodom, remodeling bol skvelou príležitosťou na zmenu názvu na Albert Hypermarket. Keďže sa tak nestalo, zrejme u nás aspoň zatiaľ zostáva táto značka zachovaná. Majiteľ siete – Ahold Retail Slovakia – úplne rezignoval na expanziu supermarketov Albert. V Česku ich má na stovky, u nás štyri. Tam malo zmysel nechať si silnejšiu z dvoch značiek. U nás na značke Albert stavať u nás nemôže. Môže sa prizerať, ako všetky príležitosti obsadí na nové pobočky obsadí Tesco s jeho  Expres-mi.

Remodelovanú Hypernovu spoznajú onedlho aj Košičania. Na uvoľnený priestor v OC Optima sa presunie Panta Rhei, Exisport a Dráčik. Panta Rhei otváranie novej košickej prevádzky sľubuje na svojom webe ešte tento mesiac.

2 comments

  1. v LM je tiez remodelovana hypernova. Na priestore co vznikol sa usidlilo Planeo Elektro.

    Inak ja na tu hypernovu v poslednom case iba nadavam :) Za posledny pol rok popresuvali regale asi tri krat, cize ked tam idem nieco kupit, tak miesto 10 min som tam 45 min co hladam veci…

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s