Ako si Lidl poradil s pekárňou

Keď už to musí naozaj byť, aj diskont Lidl inštaluje postupne dovážané pečivo za vlastnú pekáreň. Aby náhodou “moji známi” neprišli s niečim novým a neodišli nakupovať do predajne so skutočným čerstvým pečivom. Pretože ostatné reťazce na pekárenské chúťky Slovákov brnkajú trochu viac. Veď už len Kaufland spustil svoje luxusné pekárne u nás skôr, ako v Česku (a to je už čo povedať). V podaní low-cost Lidlu však nejde o nič veľkolepé, poradil si s problémom po svojom. Ponuku továrenského pečiva mierne zúžil, a na úkor toho miesta kúpil jednu veľkú pec. Vedľa nej postavil regál s košíkmi na čerstvé, teplé kúsky.

Pec je malá, ale stačí na prevoňanie okolia. Netreba zrejme ani nového zamestnanca – len raz za hodinku – dve, dať rozmraziť polotovary, strčiť ich do rúry a keď to pípa, vysypať ich do košíka. A medzitým blokovať či dokladať tovar. A to všetko stačí na veľký nápis “Vlastná pekáreň!”.

A keď už teda nová kampaň priniesla luxusný pozicioning, celú predajňu doplnili obrázky čerstvých kvalitných potravín. Ale len obrázky :)

Reklamy

2 myšlienky na “Ako si Lidl poradil s pekárňou

  1. konecne to niekto pochopil a aj napisal , potom preco v Kosiciach ked maju vlastnu pekaren beru chleby od este nechutnejsieho Vamexu , ludia konecne sa zobudte , a prestante verit retazcom , ide im len o jedno , nabalit sa na Vas ukor , ludia zacnite chodit do malych slovenskych predajni ,pekarni a podobnych malych obchodikov , kde si Vas budu važit

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s