Eurovea: Prvé rokovania s C&A a Zara pre druhú fázu. Cez leto aj 30 tisíc ľudí denne

Druhá fáza bratislavského centra Eurovea začína dostávať reálne kontúry. Správca, spoločnosť DTZ, už dostala pokyn na prvotné rokovania s nájomcami – aj so značkami  C&A či Zara. Isté je, že súčasťou mixu druhej fázy bude aj elektro.

Po Auparku pokračujeme v druhom zo série krátkych e-mailových interview, ktoré vznikli v rámci získavania podkladov pre náš článok o marketingu nákupných centier pre časopis TREND. Na otázky nám odpovedala marketingová manažérka Eurovea Kristína Naňová.

Prosím, berte na vedomie, že sme kládli otázky pre účely pripravovaného článku, nešlo o všeobecné “interview”. Komunikácia prebehla asi pred mesiacom.

Prečo Eurovea Galleria nemá v ponuke aj obchod s elektronikou či viaceré veľké značky, ktoré majú ostatné nákupné centrá (Nay, C&A, Zara,…). Nepovažujete to za konkurenčnú nevýhodu?

Momentálne sme v jednaní so značkovými (monobrandovými) obchodmi. Obchod s elektronikou bude súčasťou druhej fázy. Mix nájomcov v obchodnom centre Eurovea Galleria bol starostlivo vybraný a podarilo sa nám na slovenský trh uviesť značky ktoré tu predtým nikdy neboli. Za veľkú konkurenčnú výhodu považujeme práve otvorenie prevádzok, ktoré sa predtým na slovenskom trhu nenachádzali a taktiež otvorenie vlajkových lodí niektorých značiek. O umiestnení značiek, ktoré ste spomenuli, uvažujeme v druhej fáze. Momentálne sme v štádiu prvotných rokovaní.

Vyhľadávate nájomcov do neobsadených predajných plôch aktívne? Oslovujete siete, ktoré sú napríklad v konkurenčných centrách? Aké motivačné faktory okrem ceny prenájmu im zvyknete ponúkať?

Nájomcov aktívne vyhľadávame. Za účelom posilnenia konkurenčnej výhody dané jednotky prenajmeme len obchodníkom ktorý rozšíria našu ponuku, alebo budú novými obchodníkmi na slovenskom trhu. Hlavným motivačným faktorom ktorý ponúkame je stále sa zvyšujúca návštevnosť novo otvoreného centra na Slovensku.

Ako ste spokojní s návštevnosťou Eurovea Gallerie v prvých mesiacoch fungovania?

Sme veľmi radi, že môžme oznámiť zvýšenie návštevnosti aj napriek tomu, že je letná sezóna kedy má návštevnosť klesajúcu tendenciu. Momentálne je priemerná denná návštevnosť 27, 500 – 30, 000 ľudí. Žiadne zo slovenskych nákupných centier takúto návštevnosť nedosiahlo v čase kratšom ako 5 mesiacov od otvorenia.

4 comments

  1. Zara a C&A tam určite patria. Logicky až do druhej fázy. Eurovea by ale potrebovala ešte viac nových značiek aby sa odlíšila od už otvorených centier výraznejšie a dala viac dôvodov sa vrátiť späť.

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s