Coffee&Co sa druhýkrát narodilo

Najväčší domáci kaviarenský Coffee&Co chcel niečo povedať svetu. Tak zvolal tlačovú konferenciu v pobočke na Laurinskej.  Zrejme prvú tlačovú konferenciu spoločnosti vôbec.

Nešlo o štandardné more stoličiek s novinármi a dlhým stolom, za ktorým sedí manažment. V kaviarni hral naživo saxofonista, baristi predvádzali, ako sa robí a pije dobrá káva. Hovorili o kultúre jej pitia a tom, čo znamená vo svete kávy kvalita. Podávali sa produkty, ktoré sú bežne v predaji. Akoby spoločnosť chcela jednoducho  médiám a následne zákazníkom povedať, že so sieťou sa deje niečo pozitívne. Že Coffee&Co žije, je aktívne a chce rásť.

Je jasné, že manažment mal potrebu hovoriť, že všetko je v poriadku. Čo mohol zaznamenať najmä vnímavý zákazník, muselo byť vo vnútri firmy katastrofou. Ako všetci vieme, prevádzkovateľ Restaurant System & Management, ktorý prestal na jeseň platiť zamestnancom odvody a zdravotné poistenie, začiatkom roka vyhlásil konkurz. Všetok majetok pred krachom majiteľ predal novému investorovi Summer Garden Enterprises, ktorá sídli v daňových rajoch. Konkurz stále prebieha. No súčasný manažment na čele s Tiborom Véghom (a na stretnutí s novinármi aj s marketingovou manažérkou Iris Kontríkovou) tvrdí, že všetko je naštartované na ďalší rozvoj spoločnosti. Zmeny v sú posledných mesiacoch viditeľné: rozbehol sa marketing, pribúdajú akcie a zákaznícke benefity, obmieňajú sa produkty. Čo si všimneme, priebežne zdieľame na našom Twitter konte.

Stretnutie s novinármi však prinieslo aj konkrétne inovácie. Coffee&Co hýbe priamo so základom, kávou. Zmenila sa používaná zmes, má byť bližšie stredoeurópskej chuti a dokonca “zdravšia”. V prospech kvality podávania nového produktu cappucino art majú byť nové hrnčeky, tvarované bližšie európskej tradícii. Mimochodom, s logom “očisteným” od oranžového farebného podkladu.

Spomínaní profesionálni “baristi” neboli len figúrky s fiktívnou funkciou, s názvom odkukaným od Starbucksu. Išlo o reálnych profesionálov obiehajúcich súťaže. Mená v podkladoch nemáme, no odniesli sme si dojem, že spoločnosť, pokiaľ ide o kvalitu kávy, spolupracuje so špičkou. Jeden z dvojice “obiehačov” súťaží a degustácií dokonca roky riadi českú pobočku.  Presné novinky o káve, ak vás zaujímajú, spísala SITA za výdatného použitia podkladov, ktoré si môžete nižšie prevziať či prezrieť.

Materiál s informáciami pre novinárov

S novým vedením sme sa, samozrejme, porozprávali. Témou bol najmä stav spoločnosti, konsolidácia po krachu predchádzajúceho prevádzkovateľa vízia fungovania v budúcnosti. S tým, čo sme počuli, sa podelíme onedlho.

4 comments

  1. Super! Nove kolace nemaju chybu. Aj panini vylepsili. Mozem iba potvrdit, ze kava chuti oveeeela lepsie, ako v minulosti. Personal ma co este zlepsovat, ale aj tak je Coffee & Co moje No.1. Drzim palce!!!

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s