Cubicon sa plní nájomcami. A tamojšie Panta Rhei stále prázdne

Ak nebude Panta Rhei v bratislavskom Cubicone to prvé, ktoré zatvoria, tak bude minimálne druhé… skúsili sme vstúpiť minimálne dvakrát, našli sme len zúfalú obsluhu. Jedna pobočka Panta Rhei určite nepoloží, prvé popálenie sieti prajeme. Spôsob, akým expanduje, je už pomaly ako Starbucks v Amerike. Vyleziete na Lomnický štít a bude tam Panta Rhei. V Café Dias, jedinej kaviarni centra, sme ľudí videli. No boli to skôr študenti, ktorí pri jednej káve presedia 90 minút. Sme zvedaví, ako to dopadne. Ako všetko, chce to čas.

Keď už sme v Cubicone, navštívili sme, samozrejme, aj jediný bratislavský Subway. Opäť úplne plno, čakanie v rade. No o poznanie horšia obsluha – nová zostava. Jeden ako stroj bez úsmevu, druhý pomalý chaotik. Novinku SubCoffee sme už spomínali na našom Twitteri. Mimochodom, pobočky Subway stále lákajú na nálepkách v chladiacich boxoch na chipsy k menu – aj keď bohužiaľ už dávnejšie z ponuky zmizli.

A čo nás v Cubicone prekvapilo ale úplne najviac, to boli tri predajné priestory, ktoré sa chystali na otvorenie. Pribúdali sadrokartónové priečky, elektroinštalácia, dlaždice. Všetky sú na prízemí. Ide o veľkú prevádzku pod Panta Rhei, menšiu vedľa a tretiu pri Subway.

5 comments

  1. Tak v Panta Rhei Cubicon maju zatial len brigadnikov, podla toho to aj vyzera – ucia sa na skusky pri pokladni a nezaujem.

    Najlepsie na mna posobi ich vykladna skrina na Postovej, to je velmi fajn prevadzka.

    Like

    • Hm na margo Subway: skuste sa usmievat ked musite kmitat ako hodinky v rade vam stoji kopa nervoznych ludi medzi ktorych patrite i vy a mate kolegu ktory nevie ani do 5 naratat.Prakticky si tam sam …..Mali by ste ten “stroj pochvalit “ze to zvladol a nikomu nevynadal….kritizovat vie kazdy ale skuste si to najsor vyskusat a potom hodnotit.

      Like

  2. v spominanom panta rhei som bola a skutocne to tam bolo na zaplakanie, bola som tam jediny zakaznik a obsluha ma totalne ignorovala, akurat na mna zazrel nejaky chlapik z rebrika, ktory tam pracoval a ked som sa opytala na knihu, ktoru som zhanala, tak som dostala odpoved: tam vzadu… takze som radsej povedala dakujem a odisla som a knihu som si kupila v inom knihkupectve…

    co sa tyka cafe dias, kedze som tiez studentka, tak beriem ako urazku ten komentar, ze studenti tam presedia pri jednej kave 90 minut, je to trapne to takto ohodnotit, kedze nie vsetci mladi ludia su studenti a co sa tyka studentov, tak si vedia na seba zarobit aj sami a nepotrebuju sediet pri jednej kave 90 minut… inak v tej kaviarni maju uzasne zakusky a aj kavu…

    Like

Pridaj komentár

