Vinotéka nie ako tajný klub. Ale ako otvorený priestor pre všetkých

Už viete, že sme boli v giga-mega poschodovom Kauflande v Prahe. Medzi obchodmi nás zaujala Vinotéka Ravis.
Vinotéky sa u nás rozvíjajú ako akési súkromné kluby – príjemný intímny priestor, miesto holých stien len a len regále s vínom, stôl s majiteľom, ktorého vy alebo niekto z vašich priateľov pozná, a niečo malé pod zub – zväčša syr. Ak majiteľova manželka niečo neupečie.

Otvorená vinotéka v nákupnom centre: Ktorého slovenského distribútora / výrobcu to napadne ako prvého?

Český Ravis, tiež producent vín, sa tohto konceptu chytil a urobil z neho otvorený priestor. Koncept stojí na imitovanom prostredí pivničky v nákupnom centre, pri bare a pár stoloch sa popíja len a len víno, ktoré dopĺňa káva.  Podľa webu sú jeho vinotéky zatiaľ dve, ponúkajú tiež brandované degustačné balíky a rôzne akcie.

Veľmi zaujímavý nápad, ako sa zhostiť vznikajúceho fenoménu a zviesť (alebo dokonca podieľať) sa na trende rastu spotreby vína v strednej triede. No veď zoberte si, vinotéka vo forme baru v nákupnom centre! Pre ortodoxných vinárov to chce veľmi otvorenú myseľ. Ale asi len s takou mysľou sa dá rásť.

One comment

  1. Pekné, milé, ale veľmi podstatná veta : “pár stoloch sa popíja len a len víno, ktoré dopĺňa káva” a verím tomu, že práve tá káva to drží aby sa ako tak fungovať dalo a takéto niečo sa robí z lásky k danému …tentoraz vínu. Fandím a závidím takýmto ľuďom…

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s