Coffeeshop Company: Prečo rušenie prevádzky, náhrada v Bratislave už tento rok. A aké sú ďalšie plány

Keď sme naposledy spomínali Coffeeshop Company, bolo to predovšetkým preto, že zatvárala jedinú pobočku v bratislavskom Starom meste. Na druhej strane, nič nenaznačovalo, že by firma mala vážnejšie problémy.

Marketingová manažérka prevádzkujúcej spoločnosti Tizia Nina Jakubcová bola proaktívnejšia ako my a v diskusiách upojovala zákazníkov, že sa nič nedeje. Keďže to nám nestačí, spýtali sme sa na ďalšie detaily. Úspešne.

Podľa Jakubcovej mala zatvorená prevádzka Cofeeshop Company technické problémy, sieť bude tento rok opäť rásť, možno aj v centre Bratislavy. Do komplexu Eurovea Tizia chcela, ale k dohode nedošlo.

A keďže sme low-cost blog, celý rozhovor ponúkame bez diakritiky.

Preco presne opustate namestie 1. maja? Nenaplnil priestor vase ocakavania?
Fakt, ze sme museli opustit priestory na Nam. 1 Maja je skoda. Bohuzial, prenajimatel objektu nebol schopny vytvorit prijatelne podmienky na prevadzkovanie shopu. Problematicke boli technicke zalezitosti, vplyvom ktorych bol zneprijemnovany zivot nasim zamestnancom, ako aj nasim zakaznikom.

Mozete nam konkretizovat, kde presne sa objavi nova prevadzka v centre mesta?
Momentalne sme vo faze rozhodovania sa o mieste prevadzky. Mame viacero alternativ, ktore sa tykaju umiestnenia novej prevadzky, a to v centre, a sirsom centre Bratislavy.

Budete sa este na Slovensku rozvijat vlastnymi silami, alebo uz len cez franchising?
Samozrejme, ze dalej sa rozvijame aj vlastnymi silami, aj napriek tomu, ze sme zacali s franchisingom.

Nevstupili ste do ziadneho z novootvaranych nakupnych centier posledny rok, nevyhladavate ani prilezitosti na samostatne stojace prevadzky. Co sa deje?
Ako iste viete, vacsina (ak nie vsetky) developerske prijekty v minulom roku boli pozastavene, a nic sa neotvaralo (okrem nakupneho centra v Bratislave, sme sa nedokozali dohodnut na podmienkach s centrom). Pocas celeho roka sme samozrejme hladali, a hodnotili prilezitosti na samostatne stojace prevadzky. Uspesna znacka vsak, nie je iba o megalomanskom rozsirovani, a budovani novych shopov/ kaviarni. Pocas celeho roka sme tvrdo pracovali na zlepsovani kvality produktov, a hlavne servisu (obsluhy) nasich prevadzok. Mame rozbehnutych mnoho projektov, ktore dufam, potesia nasich zakaznikov (ako napriklad pripravovany zmrzlinovy koncept – a to ste prvy kto sa o nom dozveda :)) . A samozrejme, tento rok sa uz znova bude otvarat.

Preco uz rok nepouzivate na komunikaciu so zakaznikmi web? Posledne novinky su spred roka.
Otazka do cierneho. Web mam na starosti ja, a kvoli inym projektom som ho zanedbala. Uz sa vsak pracuje na jeho obnove, omladeni a obohateni. Aj napriek tomu sme vsak web na komunikaciu pouzivali. Mame silny ‘fanklub’ na znamej socialnej sieti, kde ludi ohoznamujeme s novinkami, faktami o kave atd.

4 comments

  1. Musim sa postazovat na obsluhu v pobocke v Apolle.
    Strasne pomale servirky.
    Ked si chcem vypytat ucet alebo nieco doobjednat, som zrazu neviditelna. A to sa mi stava VZDY ked som tam.
    Trosku usmevu by mozno tiez trosku neuskodilo. Uz sa mi stalo aj take, ze v prevadzke niekolko minut nebola obsluha (fajcili?) a pri kase sme cakali hned traja ludia co sme chceli zaplatit.
    Velka skoda, lebo kavu mate z tych “rychloobcerstvovych” kaviarni najlepsiu.

    Like

    • toto je veľký problém množstva slovenských reštaurácii a kaviarni, dostať sa k účtu, keď chceš platiť. Starostlivosť o zákazníka sa končí donesením jedla resp. pitia na stôl. Samozrejme česť výnimkám.

      Like

  2. Ano, musim suhlasit ze obsluha v Apolle je casto velmi otravena, a pomala, a prave preto som velmi olutovala zatvorenie prevadzky na Nam. 1 maja, lebo tam som zazila ochotne a mile servirky, i ked trosicku pomale, ale velmi velmi ochotne… Preto ma neskutocne tesi, ze Coffeeshop planuje otvorit dalsie prevadzky :) Ked mam chut na kavu so sebou, idem vzdy iba do Coffeeshopu :)

    Like

  3. aka je to ta znama socialna siet ze sa jej nesmie robit reklama?

    btw. slovne spojenie “low cost blog neponukajuci ani diakritiku navyse” je vyborny napad a v tunajsich statoch by sa toho kludne mohli chytit nejake low cost aerolinky ci ine low cost firmy na webe a kounikovat absentujucu diakritiku ze setria cas nerozmyslanim nad makcenmi/dlznami, naozaj genialne slovne spojenie

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s