Kukuricový Maisland vo veľkom expanduje po Slovensku

Vystriehnuť prevádzku Maisland na Autobusovej stanici Mlynské nivy otvorenú sa nám stále nepodarilo. Ako chutí kukurica z pohára vám preto ešte povedať nemôžeme. Návšteva sa však oplatila, zistili sme pre vás, kam sa tajomný reťazec chystá v rámci expanzívnych plánov.

Maisland má zjavne najradšej nákupné centrá. Okrem bratislavskej prevádzky už otvoril svoje predajne v prešovskom OC Max a hypermarkete Tesco, v Košiciach v OC Max a v trenčianskom OC Laugaricio.

Otvoriť  “čoskoro” chce Maisland prevádzky v Europa Shopping Center v Banskej Bystrici, v nitrianskej Galérii Mlyny a v bratislavskom Avion Shopping Parku. Keď si čokoľvek všimnete, dajte vedieť :)

5 myšlienok na “Kukuricový Maisland vo veľkom expanduje po Slovensku

  1. Kukuricu v kelinku som mal v Trencianskom Laugariciu a bola vyborna. Teda vyborna – proste kukurica. :-) Ale rozhodne nechutila tak hrozne, ako niektore zmrazene polotovary, ktore cloveku ohreju v mikrovlnke v niektorych restauraciach (aj ked mi je jasne, ze toto je asi tiez mrazena kukurica).
    Mal som kukuricu s parmezanom a bolo to fajn. Stredny kelinok na hranici zvladnutelnosti, ked si clovek da kukuricu len pre chut. Je to zaujimavy koncept a pri tych minimalnych nakladoch by to mohlo byt aj celkom uspesne. Akurat by som takuto prevadzku asi ocenil skor niekde v meste ako prave v OC.

    Like

  2. Všimol som si, že v Košiciach nie je MAX :) Majú tam nejakú chybu – v KE je Galéria, Optima a Cassovia, kde sa nachádzajú som však nezistil.

    Like

  3. Hehe tych chybiciek je tam trosku viac…ale nevadi:)) v TN uz Maisland nie je …teda aspon podla vyjadrenia OC LAUGARICIO…nakolko som nemal znovu okolo cestu…ale riesil som to uz pri clanku…o Nivach:)

    Like

Pridaj komentár

