Coffee&Co Zmrlináreň opäť žije. Po starom

Coffee&Co opäť vdýchlo studený dych do svojej zmrzlinárne. Studený nielen pre povahu zmrzliny, ale aj blízkosti jej prevádzkovateľa k smrti. Zmeny v koncepte nenastali. Namiesto troch jeden obsluhujúci, vonku opäť žiadna výrazná podpora okrem banálneho pútača, ktoý dávajú zrejme zdarma k prášku na zmrzlinu a vidno ho pri každej búde na sídlisku. Ceny nezmenené, zmrzlina tvrdá ako skala, ale v širokej škále nových chutí. A, konečne, novými, osobitými cenovkami. Aspoň niečo. Držíme palce v druhej sezóne.

Naše riešenie pre zmrzlináreň: Zrušiť. Využiť priestor na ďalšie Coffee&Co. Nevadí, že o 10 metrov doprava je iná pobočka. Priestor tak či tak niekto obsadí, tak či tak tam bude kaviareň, tak či tak tam budú ľudia sedieť a piť kávu. Akurát by ju prevádzkovalo Coffee&Co – značka, ktorá plní ďalších päť viac alebo menej vzdialených prevádzok v centre Bratislavy. Akurát tie nie sú nadohľad. A v lete na terasu vytiahnuř mraziak so zmrzlinou a jedným zamestnancom na ulicu tak, ako to Zmrlináreň predviedla pred rokom. Pridať veľkú tabuľu “U nás najväčšie porcie a najviac smotany”, “Čím väčšia zmrzlina, tým lacnejšia”, prípadne pridať špeciálne “Nízkotučné zmrzliny” pre mladé ženy, ktoré by mohla smotana vystrašiť. A zmrzlináreň by fungovala ako letný profit navyše, nie celoročná príťaž.

Reklamy

2 myšlienky na “Coffee&Co Zmrlináreň opäť žije. Po starom

  1. Podľa mňa tam zmrzlina chutí oveľa viac ako minulý rok. Majú aj slušný výber, pekne naaranžované a ne-tuctové príchute, ale žiadne fantasmagórie.
    Pred časom som robila v jednej zmrzlinarni a hygiena nám nepovolila predávať zmrzku vonku – nie nám, ale celkovo, na Slovensku to nie je povolené. Takže sa im ani nečudujem, za tie pokuty sa to neoplatí, najmä ak hygienici zistia, kde sa dajú “bezbolestne” a rýchlo získať peniažky. My sme robili zmrzku z dosť veľa chemikalií, hlavne aby vydržala v záruke a menej sa topila, ale táto sa mi zdá oveľa jemnejšia a smotanovejšia. Podľa toho, čo som čítala o Coffee & Co, zdá sa mi, že začínajú “ožívať”. Už len vylepšiť ten marketing.

    Like

  2. Neviem či je ten priestor až takou výhodou. Pred Coffee & Co tam totiž prevádzkovali Zero café, ktoré ak si dobre spomínam sa prezentovalo nefajčiarskym interiérom,miešanými drinkami a kvalitnou kávou. Rýchlo však skrachovali lebo návštevnosť bola mizerná. Terasa ktorá patrí k tomuto priestoru je nelogicky uložená šikmo smerom k Michalskej bráne nie hneď pred podnikom, takže aj toto môže byť jeden z dôvodov neúspechu toho priesoru.

    Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s