Eurovea nebude mať žiadnu Pribina Galleriu

Ballymore Properties ráta posledné dni do otvorenia svojho veľkého projektu Eurovea v Bratislave. Na toto obdobie sa viaže aj ďalšia fáza kampane na otvorenie komplexu, ktorý už konkrétnejšie hovorí o nájomcoch.

V prvý marcový deň sa objavil v tlači inzerát o módnych značkách v nákupnej časti projektu (H&M, Koton, Marks&Spencer, Next, Peek&Cloppenburg). Novinkou je zatiaľ iba turecký Koton.

Druhý marcový deň priniesol reklamu na gastronómiu a služby. Spomína Burger King, fitness centrum Golem Health Club, tretí bratislavský Palace Cinemas, známy hotel Sheraton a novinku – prvá slovenská pobočka konceptu Pilsner Urquell Original Restaurant. Koncept reštaurácie postavenej okolo značky piva nebude u nás prvý, roky tu máme reťazec Potrefená husa, “pivná” je aj reštaurácia Kolkovna, ktorej premiéra čaká na otvorenie River Parku.

Novinky nie sú len medzi nájomcami – podľa loga na vizuáloch kampane sa nová bratislavská nákupná galéria, ktorá ašpiruje umiestnením v centre hlavného mesta na titul najlepšie umiestnený shopping-mall na Slovensku, nebude volať Pribina Galleria, ale Eurovea Galleria. Majitelia si asi zrátali, či má zmysel zavádzať popri primárnej “Eurovea” aj ďalšiu značku.

2 comments

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Log Out / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s