Nordsee o sebe konečne dáva vedieť

Logo NordseeNapriek otváracím hodinám iba do 17:30 sa Nordsee snaží prilákať zákazníkov do svojej “prvej reštaurácie na Slovensku v Apollo Business Center II“. Spoločnosť N-Food sa teda zrejme nechce spoliehať iba na zamestnancov z okolitých kancelárskych budov.

Druhé bratislavské Nordsee sa dočkalo marketingovej podpory približne mesiac po svojom vzniku. “Ochutnajte naše langusty, obrie krevety, morské koktaily,” láka citylight, ktorý sme objavili na Autobusovej stanici Mlynské Nivy.

Cytilight s reklamou na Nordsee

Zaznamenali sme však tiež bigboard na Prístavnom moste, ktorý propagoval aj prvú prevádzku v obchodnom centre Avion Shopping Park. Tú zrejme N-Food nepovažuje za reštauráciu, keďže je iba súčasťou tamojšieho food courtu.

Veľkoplošná reklama obsahovala aj slogan, miesto nemeckého “Fisch verliebt”, či českého “Máme rádi ryby” firma zvolila variant “Ryby, čo nemajú chyby”.

Reklamy

Jedna myšlienka na “Nordsee o sebe konečne dáva vedieť

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s